Την εφαρμογή της εργαλειοθήκης του ΟΟΣΑ σε όλους τους τομείς και κλάδους της ελληνικής οικονομίας ζητά ο ΣΕΒ, μεταξύ αυτών και του κλάδου των ΜΜΕ. Στην πρόσφατη παρέμβασή του με τα δημόσια report ο ΣΕΒ προτείνει την εφαρμογή των απαιτήσεων του ΟΟΣΑ και στα ΜΜΕ, προς της κατεύθυνση της ενίσχυσης του ανταγωνισμού και της πλήρους απελευθέρωσης της αγοράς. Η έρευνα που έγινε σε όλους τους κλάδους αφορά τους «περιορισμούς» του κράτους μέσω των νόμων και των «υπέρμετρων υποχρεώσεων».
Σε ό,τι αφορά τα ΜΜΕ, στα οποία ο ΣΕΒ εντάσσει τον διαφημιστικό αλλά και τον εκτυπωτικό κλάδο, αναφέρεται πως δραστηριοποιούνται συνολικά 17.394 επιχειρήσεις που απασχολούν 56.528 εργαζόμενους.
Για τον χώρο των ΜΜΕ υπάρχουν 251 νομοθετήματα, 68 περιοριστικοί όροι στην αγορά και 68 συστάσεις για τη λειτουργία τους. Ο ΣΕΒ προτείνει την κατάργηση 26 περιοριστικών όρων, την κατάργηση 23 διατάξεων, που δεν έχουν πλέον καμία ισχύ, καθώς και την αποσαφήνιση ενός νομοθετήματος. Στη συγκεκριμένη παρέμβαση δεν αναφέρει ποιους περιοριστικούς όρους εννοεί, αλλά είναι γνωστό πως ο χώρος της διαφήμισης ζητά την πλήρη απελευθέρωση και την κατάργηση της επιστροφής του 4%, ενώ οι ιδιοκτήτες τηλεόρασης έχουν ζητήσει από την κυβέρνηση την πλήρη κατάργηση του Ειδικού Φόρου Τηλεόρασης, που από 20% μειώθηκε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ σε 5%.