Την 1η Ιανουαρίου 2018 προβλέπεται να εφαρμοστεί το ηλεκτρονικό σύστημα διάθεσης διαφημιστικού χρόνου. Πληροφορίες, όμως, αναφέρουν ότι οι διαφημιζόμενοι και οι διαφημιστές, που από τον περασμένο Αύγουστο διεκδικούσαν από το Δημόσιο τη λειτουργία της πλατφόρμας, δεν έχουν ετοιμάσει τον φορέα που θα αναλάβει αυτή την αποστολή. Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, το καθεστώς των «επιστροφών» θα παραμείνει μέχρι να ιδρυθεί η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία που θα έχει επί της ουσίας την ευθύνη λειτουργίας του συστήματος των απευθείας συναλλαγών.