Επιχείρηση αναβάθμισης της παρουσίας του Νίκου Κοκλώνη στην ελληνική τηλεόραση. Ο παρουσιαστής και επιχειρηματίας, μετά τη συνεργασία που εξασφάλισε με τον Πέτρο Μπούτο, την οποία αποκάλυψε η στήλη στην ηλεκτρονική της έκδοση, επιχειρεί ένα σοβαρό βήμα για την αναβάθμιση της παρουσίας της Barking Welll Media στον τηλεοπτικό χάρτη της παραγωγής των τηλεοπτικών προγραμμάτων.
Το καλοκαίρι, το «Π», σε ανύποπτο χρόνο, είχε παρουσιάσει τα σχέδια του επιχειρηματία, ο οποίος φλέρταρε με την τηλεόραση από την εποχή που εκπροσωπούσε μια εμπορική εταιρεία διάθεσης προϊόντων για τηλεοπτικούς σταθμούς. Ξεκινώντας από το Open, ο Νίκος Κοκλώνης προχώρησε σε συνεργασία με το Mega, εξασφαλίζοντας στη συνέχεια και τον πρώην διευθυντή Προγράμματος του σταθμού Πέτρο Μπούτο. Επιπλέον, χτυπάει και την πόρτα του Alpha για συνεργασίες και στους συνεργάτες του προσφέρει υψηλές αμοιβές. Η παρουσία του Πέτρου Μπούτου δείχνει πως θέλει να βελτιώσει το παραγόμενο τηλεοπτικό πρόγραμμα και να επεκταθεί και στον τομέα της μυθοπλασίας.