Ψυχαγωγία εναντίον ενημέρωσης, με νικήτρια τη μυθοπλασία. Μετά τους δύο πρώτους μήνες τηλεοπτικού ανταγωνισμού, νικήτρια έχει ήδη αναδειχθεί η ελληνική μυθοπλασία, ιδιαίτερα οι δραματικές σειρές.
Αντιθέτως, τα κεντρικά δελτία ειδήσεων των καναλιών δεν κέρδισαν ακόμη το περυσινό κοινό και καταγράφουν χαμηλές πτήσεις. Ειδικότερα όσον αφορά το εμπορικό κοινό των ηλικιών 18 – 54 ετών, που ενδιαφέρει τα κανάλια, η τηλεοπτική ψυχαγωγία κρατά τα ηνία, καθώς σύμφωνα με τις μετρήσεις φαίνεται να παρακολουθούν σειρές, παιχνίδια και σόου 600.000 – 1.800.000 τηλεθεατές, ενώ στις ίδιες ηλικίες το κοινό όλων των δελτίων ειδήσεων δεν ξεπερνά τους 800.000 τηλεθεατές.