Σε σημαντικό μέσο στήριξης των Μέσων Ενημέρωσης εξελίσσονται τα κρατικά επικοινωνιακά κονδύλια, τόσο στον στενό όσο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Τον μήνα Μάρτιο τρέχουν διαγωνισμοί για την υλοποίηση επικοινωνιακών δράσεων με συνολική δαπάνη για την αγορά σχεδόν 6,5 εκατ. ευρώ, με το υψηλότερο διαφημιστικό κονδύλι (5 εκατ. ευρώ) να προέρχεται από τη ΔΕΗ.
Στο μεταξύ, από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας άρχισαν να υπογράφονται τα νέα επικοινωνιακά προγράμματα των περιφερειών, των δήμων και των υπηρεσιών των υπουργείων για το 2022. Οι μέχρι τώρα εγκρίσεις διαφημιστικής πολιτικής για το τρέχον έτος είναι 12 και συγκεντρώνουν το ποσό των 8,7 εκατ. ευρώ, με τα υψηλότερα ποσά να αφορούν τις περιφέρειες της χώρας, όπως η Κρήτη (2,6 εκατ. ευρώ) και η Θεσσαλία (1,13 εκατ. ευρώ).
Τα δύο τελευταία χρόνια η κρατική διαφήμιση γνωρίζει πρωτόγνωρη αύξηση και εκτιμάται πως θα είναι ιδιαίτερα υψηλή και το 2022. Γεγονός που αποδίδεται στο ότι όλοι οι φορείς προετοιμάζονται για τη μελλοντική εκλογική μάχη! Αξίζει να σημειωθεί πως ειδικά στα υπουργεία αλλά και στις περιφέρειες τα επικοινωνιακά προγράμματα είναι περισσότερα από ένα, ενώ υπάρχει η κεντρική δαπάνη διαφήμισης και τα προγράμματα προβολής για επιμέρους υπηρεσίες ή δομές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το επικοινωνιακό πρόγραμμα της επιτελικής δομής του ΕΣΠΑ του υπουργείου Περιβάλλοντος, με 1,6 εκατ. ευρώ.