Δεν θα ανακοινώνονται από τη Nielsen τα στοιχεία της «μεταχρονολογημένης τηλεθέασης», που ξεκίνησε να εφαρμόζεται από την Πέμπτη 1η Σεπτεμβρίου και αφορά τα προγράμματα που παρακολουθεί το δείγμα της εταιρείας μετά τη ζωντανή μετάδοσή τους, on demand, σε διάστημα μίας εβδομάδας. Τα στοιχεία θα δίνονται στους τηλεοπτικούς σταθμούς, οι οποίοι θα κάνουν στη συνέχεια τις ανακοινώσεις.
Τις τάσεις του κοινού έχει τη δυνατότητα να καταγράφει και η Cosmote TV, από τη streaming υπηρεσία της, ενώ το ενδιαφέρον συγκεντρώνει η πρωτοβουλία για έναν άλλο φορέα τηλεθέασης, με πρωτοβουλία των ιδιωτικών σταθμών, με πολύ μεγαλύτερο δείγμα και με τη χρήση σύγχρονης τεχνολογίας, που θα επιτρέπει την πλήρη και αξιόπιστη καταγραφή θέασης των τηλεοπτικών προγραμμάτων και των διαφημίσεων. Η συζήτηση έχει ξεκινήσει…