Και άλλες ιδέες για το μέλλον της χρηματοδότησης των ΜΜΕ στην Ελλάδα. Ορισμένοι στο Μέγαρο Μαξίμου θεωρούν πως προτεραιότητα για την ενίσχυση στα media πρέπει να έχουν οι μεσαίες και οι μεγάλες επιχειρήσεις του κλάδου και όχι τα μικρότερα Μέσα Ενημέρωσης, βάζοντας ως «κόφτη» τις κυκλοφορίες των εντύπων, την απήχηση των ιστοσελίδων, την ακροαματικότητα των ραδιοφωνικών σταθμών και τα στοιχεία της τηλεθέασης, τα στοιχεία της οποίας είναι αντικείμενο έντονων συζητήσεων στην αγορά.