Μεγάλη είναι η ενόχληση των ιδιοκτητών τηλεοπτικών σταθμών από την πρακτική των μεγάλων διαφημιστικών ομίλων, οι οποίοι παρακρατούν τη διαφορά που έχει προκύψει από τη μείωση του ειδικού φόρου τηλεόρασης. Η απόφαση αυτή της μείωσης του ειδικού φόρου από το 20% στο 5% ήταν προς όφελος των τηλεοπτικών σταθμών, για να ενισχύσουν τα οικονομικά σε αντιστάθμισμα του τιμήματος των 3,5 εκατ. ευρώ που καταβάλλουν ετησίως για την άδεια. Όμως το σύστημα της διαφήμισης είδε τη μείωση ως δυνατότητα να βελτιώσει τα αποτελέσματα του δικού του κλάδου. Τώρα, η σκέψη που υπάρχει είναι να γίνει ένας νέος υπολογισμός της αξίας του διαφημιστικού χρόνου, καθώς οι σταθμοί έχουν ήδη επενδύσει σημαντικά κεφάλαια για την παραγωγή προγράμματος.