Ανοίγουν τα Ταμεία των φορέων του Δημοσίου για τις επικοινωνιακές καμπάνιες του 2021 και οι εγκρίσεις από τη γενική γραμματεία άρχισαν ήδη να παίρνουν υπογραφές. Τις πρώτες ημέρες της νέας χρονιάς εγκρίθηκαν τα επικοινωνιακά προγράμματα 11 φορέων του δημόσιου τομέα, η αξία των οποίων ανέρχεται σε 5.581.179 ευρώ! Επιβεβαιώνεται και αυτήν τη χρονιά η σημαντική αυξητική τάση στην κρατική διαφήμιση, αύξηση που άρχισε από το 2019. Αξίζει επίσης να επισημανθεί πως σε πολλά υπουργεία ή περιφέρειες υπάρχουν περισσότερα από ένα διαφημιστικά προγράμματα για το έτος.
Το μεγαλύτερο κονδύλι των ημερών εγκρίθηκε για την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και είναι ύψους 1.990.600 ευρώ. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης, ύψους 962.794,70 ευρώ, ενώ ακολουθεί το επικοινωνιακό πρόγραμμα της Περιφέρειας Θεσσαλίας με δαπάνη 882.000 ευρώ. Για τη Θεσσαλία και την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης εγκρίθηκε και δεύτερο επικοινωνιακό πρόγραμμα αξίας 520.000 ευρώ.
Τα υπόλοιπα επικοινωνιακά προγράμματα αφορούν την προβολή της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος, ύψους 343.000, την προβολή του δήμου Αρταίων, δαπάνης 254.688 ευρώ, την προβολή της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Περιφέρειας Κρήτης, αξίας 325.000 ευρώ, το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα του υπουργείου Ανάπτυξης, ύψους 100.000 ευρώ, την επικοινωνιακή προβολή της Εθνικής Αρχής Συντονισμού ΕΣΠΑ, αξίας 47.120 ευρώ, το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους, με δαπάνη 74.400 ευρώ, καθώς και την προβολή του Δήμου Πάρου, αξίας 81.587,12 ευρώ.