Για πρώτη φορά η ΕΡΤ εμφανίζεται ως ένας από τους μεγάλους φορείς του δημοσίου στη διαφημιστική προβολή. Ζήτησε και έλαβε έγκριση για τη διαφημιστική καμπάνια εντός του 2020 με δαπάνη ύψους 262.570 ευρώ. Ένα αρκετά μεγάλο ποσό για την κρατική τηλεόραση που διαφήμιζε τα προγράμματα της μέσω της ανταλλακτικής διαφήμισης με τα άλλα ΜΜΕ. Η απόφαση για κόψιμο της ανταλλακτικής διαφήμισης άφησε την ΕΡΤ χωρίς διαφημιστικό χώρο…Έτσι θα πληρώνει πλέον για την επικοινωνία των νέων προγραμμάτων της στα ΜΜΕ τα οποία θα επιλέγει η διοίκηση.