ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Λίγες ημέρες μετά τον γάμο της στην Ελλάδα με τον κορυφαίο σταρ του μπάσκετ Γιάννη Αντετοκούνμπο, η Mariah Riddlesprigger-Αντετοκούνμπο βρέθηκε μπροστά από το φακό της Vogue Greece, φορώντας τα πιο εντυπωσιακά outerwear της φθινοπωρινής μόδας και αποκαλύπτοντας άγνωστες πλευρές για τη ζωή της.
Η Mariah Riddlesprigger-Αντετοκούνμπο στηρίζει τον σύντροφο της ζωής της Γιάννη και την πολύ απαιτητική καθημερινότητά του, ασχολείται με τη μόδα μέσω του loungewear brand της Sincerely Mariah, ενώ μαζί με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο έχουν ιδρύσει ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα ενισχύοντας οικονομικά ευάλωτες οικογένειες. “Το σημαντικότερο είναι ότι είμαι σύζυγος και μητέρα – το ξέρετε ήδη αυτό βέβαια. Το να στηρίζω τον Γιάννη, να κάνω τη ζωή του πιο εύκολη και πιο όμορφη, είναι πολύ σημαντικό για μένα. Όπως και το να μεγαλώνω η ίδια τα παιδιά μου. Αισθάνομαι ευλογημένη που μπορώ να περνάω τόσες ώρες μαζί τους και ξέρω ότι δεν έχουν όλες οι μητέρες αυτό το προνόμιο. Κάτι άλλο σημαντικό να γνωρίζετε για μένα είναι ότι θέλω να είμαι ένας καλός άνθρωπος, να φέρομαι στους ανθρώπους όπως τους αξίζει, να δείχνω σεβασμό, να τους κάνω να χαμογελούν. Η χαρά και η καλοσύνη είναι σημαντικές αξίες για μένα”, εξηγεί στην Κέλλυ Σταυροπούλου στο τεύχος της Vogue Greece Οκτωβρίου που κυκλοφορεί την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου με την Καθημερινή.
Η Vogue Greece Οκτωβρίου εξερευνά την πρακτική και λειτουργική πλευρά της μόδας που όμως φέτος είναι πιο ελκυστική από ποτέ και εκφράζεται και στο στυλ της Αντιπροέδρου των ΗΠΑ και υποψήφιας για την Προεδρία Kamala Harris. Στο πλευρό της και μια Ελληνοαμερικανίδα, η Ελένη Κουναλάκη, αντικυβερνήτης της Καλιφόρνια, στενή συνεργάτιδα και φίλη της Kamala Harris, η οποία δίνει μια γεύση από τον εκλογικό πυρετό του Νοεμβρίου στο Βλάση Κωστούρο. «Ούσα η πρώτη γυναίκα αντικυβερνήτης, αλλά και μητέρα δύο γιων, πιστεύω ότι ο στόχος πρέπει να είναι η ισότητα, αναγνωρίζοντας ότι το φύλο φέρνει μοναδικές προοπτικές. Για την αντιμετώπιση των προκλήσεων πρέπει να εστιάσουμε στην ποικιλομορφία της σκέψης, και το γυναικείο φύλο έχει να προσφέρει ξεχωριστές απόψεις. Είναι το κλειδί για να αγκαλιάσουμε τη διαφορετική σκέψη στην επίλυση των προβλημάτων. Οι γυναίκες πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων – η απουσία τους έχει σοβαρές συνέπειες. Ξέρετε, σήμερα οι Αμερικανίδες έχουν λιγότερα δικαιώματα απ’ ό,τι είχαν οι γιαγιάδες μας, γεγονός απαράδεκτο. Είναι επιτακτική ανάγκη να εκλέξουμε γυναίκες σε όλα τα επίπεδα για να διασφαλίσουμε τα δικαιώματα των γυναικών».
Το στυλ της Kamala Harris και οι ενδυματολογικές της επιλογές κατά τη διάρκεια της προεκλογικής της καμπάνιας βρίσκονται στο επίκεντρο, με την συζήτηση να εκκινεί από το μπλε κοστούμι που φόρεσε στο πρόσφατο συνέδριο των Δημοκρατικών, όταν αποδέχθηκε το χρίσμα του κόμματος, και το οποίο είχε την υπογραφή της Chemena Kamali. Η νέα creative director του οίκου Chloé, μιλά στη Vogue για ένα brand που παραδοσιακά επιλέγει γυναίκες να σχεδιάζουν για γυναίκες. «Όταν βρίσκεσαι στο σπίτι, νιώθεις ενοχές που δεν είσαι στο γραφείο και το αντίστροφο. Ο αγώνας να κρατάς την ισορροπία είναι πιο απαιτητικός από τη δουλειά αυτή καθεαυτή. Πιο πολύ με δυσκολεύει η μάχη με τον εαυτό μου», δηλώνει για τον ρόλο της ως εργαζόμενη και μητέρα.
Αντίστοιχα δυναμικές είναι και οι σιλουέτες που δημιουργεί η Julie Pelipas, πρώην fashion director της Vogue Ukraine, για το νέο της καινοτόμα βιώσιμο brand Bettter. Η ίδια επιλέγει να σχεδιάζει ρούχα για αληθινές γυναίκες που ισορροπούν ανάμεσα σε πολλαπλούς ρόλους καθημερινά. “Τις βλέπω να πηγαίνουν στη δουλειά τους με το ποδήλατο ή να τρέχουν σπίτι μετά το γυμναστήριο, για να αλλάξουν πριν από τη δουλειά, οπότε χρειάζονται ρούχα εργασίας που δεν θα είναι αποσπασμένα από το lifestyle τους. Ως εργαζόμενη, ξέρω πως αν ψάξεις για γυναικεία κοστούμια, θα βρεις αρκετά με κλασικό κόψιμο, αλλά δύσκολα κάποιο που να αντανακλά την προσωπικότητα ή τα χαρίσματά σου. Η περσόνα είναι στο DNA του Bettter – τα γυναικεία κοστούμια μας διαθέτουν τις προσωπικές πινελιές που θα κάνουν κάποια να ξεχωρίζει από το πλήθος”, περιγράφει στην Ελίνα Δημητριάδη.
Η Victoria De Angelis, μέλος του ιταλικού ροκ συγκροτήματος Maneskin, έχει δώσει ραντεβού με το αθηναϊκό κοινό στις 19 Οκτωβρίου. Γι’ αυτή τη γνήσια εκπρόσωπο της Gen Z, στη ζωή δεν υπάρχουν κανόνες. «Απ’ όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, ήμουν τόσο ορμητική. Είτε έκανα σκέιτ με τα αγόρια είτε έπαιζα κιθάρα, ένιωθα ένα απελευθερωτικό, κάπως πανκ πνεύμα να με ορίζει. Δεν αισθάνθηκα ποτέ ότι μπορώ να χωρέσω σε πλαίσια ή κανόνες άλλων, ούτε δυσκολεύτηκα να αποβάλω την απογοήτευση από την κριτική τους», δηλώνει στη Γεωργία Φέκου.
Ο Ελβετός Kévin Germanier σχεδιαστής του ολόχρυσου ρούχου που φορούσε ο Arthur Cadre στην τελετή λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων Παρίσι 2024, είναι αναγνωρισμένος για την καινοτόμο χρήση ανακυκλωμένων υλικών από την ίδρυση του brand του το 2018, και δημιούργησε μια σειρά από βιώσιμες στολές σε συνεργασία με τη Nona Source -μια πρωτοβουλία του Ομίλου LVMH-, καταφέρνοντας να ενσωματώσει στο Ολυμπιακό project λιγότερο συμβατικά υλικά. Στο τεύχος της Vogue Greece Οκτωβρίου μιλά στον Filep Motwary για το μέλλον της χειροτεχνίας στη μόδα. «Στις μέρες μας ο κόσμος παρατηρεί αυτές τις μικρές λεπτομέρειες, ακόμα και “λαθάκια” που παλαιότερα με τρομοκρατούσαν. Και όμως, στο τέλος της ημέρας αυτά θέλει να δει το κοινό, το νήμα στις χάντρες που σε κάποια σημεία είναι ίσως πιο χαλαρό, στοιχεία που μαρτυρούν πως το ρούχο φτιάχτηκε από ανθρώπινο χέρι», μου λέει ο σχεδιαστής, τονίζοντας ότι κατά την άποψή του στο μέλλον η χειροτεχνία και η καινοτομία θα είναι αλληλοσυμπληρούμενες.
Σε μια εποχή που «τρέχει», ο Theodore Psychoyos γοητεύεται από τη στατικότητα και δημιουργεί λειτουργικά αντικείμενα με παλιά, φθαρμένα μάρμαρα. «Άρχισα να δουλεύω με το μάρμαρο πολύ νέος, όταν ακόμα ήμουν φοιτητής στην Καλών Τεχνών, στο Παρίσι. Στην πορεία το εγκατέλειψα, για να ασχοληθώ με τη ζωγραφική και τη μουσική. Τα τελευταία χρόνια αξιολόγησα εκ νέου τη σχέση μου μαζί του. Άρχισε να με αφορά ο ιδιαίτερος τρόπος με τον οποίο μεταχειρίζονταν μαρμάρινους όγκους οι τεχνίτες και οι μηχανές των δεκαετιών του ’20, του ’30, του ’40 και του ’50 στην Ελλάδα. Με την εξέλιξη της τεχνολογίας, τα μάρμαρα εκείνης της εποχής πέρασαν σε αχρησία. Σε αυτά επιχειρώ να δώσω νέα ζωή. Βρίσκω μια αξία σε κάτι στο οποίο κάποιος δεν δίνει πλέον σημασία και το θεωρεί περισσευούμενο. Με γοητεύουν τα ίχνη των ανθρώπων, των μηχανών και του χρόνου που φέρουν πάνω τους αυτά τα πετρώματα», περιγράφει στο Βλάση Κωστούρο.
Μη χάσετε τη Vogue Greece Οκτωβρίου που κυκλοφορεί την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου με την «Καθημερινή».