Η έγκριση του επικοινωνιακού προγράμματος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για το 2022 ολοκληρώνει τις εγκρίσεις κρατικής διαφήμισης για τις περιφέρειες. Το γενικό επικοινωνιακό πρόγραμμα της Δυτικής Ελλάδας είναι από τα χαμηλότερα, καθώς έχει προϋπολογισμό 300.000 ευρώ. Το ποσό είναι μικρότερο από τη δαπάνη που ήδη εγκρίθηκε για τη διαφήμιση της Ειδικής Διαχείρισης της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, που ανέρχεται στα 330.000 ευρώ. Εγκρίθηκαν επίσης η επικοινωνιακή προβολή του Δήμου Κασσάνδρας (66.000 ευρώ), το επικοινωνιακό πρόγραμμα Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου (100.000 ευρώ) και της δημοτικής εταιρείας Αγίου Νικολάου (59.600 ευρώ).