Ακριβός είναι ο «τιμοκατάλογος» των σόου στην ιδιωτική τηλεόραση. Ξεχωρίζει το «Survivor», που θριαμβεύει σε τηλεθέαση και έχει αναγκάσει τους ανταγωνιστές του ΣΚΑΪ να επανεξετάσουν τη στρατηγική τους. Το τελικό κόστος του προγράμματος εκτιμάται πως θα φθάσει στα 8,5 εκατ. ευρώ και η μάχη, όπως γίνεται αντιληπτό, είναι για τη συγκέντρωση ενός πολύ μεγάλου μεριδίου διαφήμισης.
Εκτιμάται πως το Φάληρο ίσως να κάνει φέτος και ρεκόρ είσπραξης διαφημιστικών εσόδων και να βάλει τις βάσεις για την επόμενη χρονιά. Υψηλό κόστος έχει και το «Star Academy» (ETV), το οποίο είναι πιθανό να προσεγγίσει τα 5 εκατ. ευρώ, ενώ στα 2,7 εκατ. ευρώ είναι το «Rising Star» (ΑΝΤ1). Στα 3,4 εκατ. ευρώ είναι το κόστος του «The Voice» (ΣΚΑΪ), στα 3,5 εκατ. ευρώ του «Master Chef» (Star) και στα 2,3 εκατ. ευρώ του «X-Factor» (ΣΚΑΪ), η συνέχεια του οποίου είναι η μεγάλη πρόκληση για τον ΣΚΑΪ. Το «X-Factor 2» θα βγει στον αέρα στις 22 Απριλίου και έχει υψηλούς στόχους τηλεθέασης, με μια εντυπωσιακή εσωτερική παραγωγή (TV Pedia) από την πλατεία Νερού στα νότια προάστια της Αττικής. Ο ΣΚΑΪ υπολογίζει πως με τα δύο παιχνίδια θα ισχυροποιήσει τη θέση του στην τηλεθέαση και θα απαντήσει στις κινήσεις του ΑΝΤ1, ο οποίος θα αρχίσει να μεταδίδει μετά το Πάσχα τα παιχνίδια «Your Face Sounds Familiar» και «So, You Think You Can Dance».