Χωρίς ποσά κατατέθηκε στη Βουλή από τον αρμόδιο υφυπουργό Στέλιο Πέτσα, η λίστα των ΜΜΕ στα οποία διατέθηκε η κρατική διαφήμιση του προγράμματος “Μένουμε σπίτι” συνολικού προυπολιγισμού 20 εκατ. ευρώ.
Από τα στοιχεία για τη διάθεση των χρημάτων από τον προυπολογισμό του κράτους δεν αναγράφονται τα στοιχεία για το πρώτο πακέτο της διαφήμισης των 11 εκατ. ευρώ που που κατευθύνθηκε σε ιστοσελίδες και εφημερίδες, όταν υποχρεωτικά οι ραδιοφωνικοί και τηλεοπτικοί σταθμοί υποχρεωτικά μετέδιδαν τα μήνυματα. Ακολούθησε το δεύτερο μέρος της καμπάνιας, που επέτρεπε στους ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς να μεταδώσουν και επί πληρωμή τα διαφημιστικά μηνύματα.
Η απουσία αυτή ενημέρωσης προς την Βουλή προκαλεί εύλογα ερωτήματα για τα κριτήρια με τα οποία έγιναν οι καταχωρήσεις και η αγορά χρόνου στα ΜΜΕ
Η λίστα δημοσιεύεται στην www.efsyn.gr