
Απόφαση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας για τη διαφημιστική καμπάνια της ΜΑΚΒΕΛ ύστερα από προσφυγή της εταιρείας Μέλισσα Κίκιζας. Το πρωτοβάθμιο συμβούλιο αποφάσισε ομόφωνα πως η φράση της καμπάνιας «η κατανάλωση ζυμαρικών χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη περιορίζει την αύξηση του σακχάρου στο αίμα και συμβάλλει στον καλύτερο γλυκαιμικό έλεγχο», που εμφανίζεται στην πίσω όψη της συσκευασίας των προϊόντων, δεν αποτελεί εγκεκριμένο ισχυρισμό υγείας και επομένως δεν καλύπτει τα ζητούμενα από το ισχύον νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο. Η επιτροπή ζήτησε να γίνει η κατάλληλη τροποποίηση, προκειμένου η επικοινωνία να είναι σύμφωνη με τον κώδικα. Παράλληλα, ως προς τον υπό έλεγχο ισχυρισμό «60% λιγότερα σάκχαρα», η επιτροπή ομόφωνα έκρινε πως τεκμηριώθηκε επαρκώς από τη ΜΑΚΒΕΛ και δεν προσκρούει στις διατάξεις του κανονισμού.
