ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
To MadWalk 2023 by Τhree Cents, πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία, για 13η συνεχόμενη χρονιά, τη Δευτέρα 20 Νοεμβρίου στο Γήπεδο Tae Kwon Do, σε ένα ανατρεπτικά δημιουργικό event μόδας και μουσικής.
Στο μοναδικό θεσμό στη χώρα που ενώνει με κύρος τη μουσική με τη μόδα παρουσιάστηκαν 17 εντυπωσιακά catwalks και πρωτότυπα acts με περισσότερους από 24 καλλιτέχνες, μαζί με τις δημιουργίες από κορυφαίους Έλληνες σχεδιαστές και fashion brands!
Την παρουσίαση του θεσμού, που ήταν sold out, ανέλαβε, φέτος, η μία και μοναδική Βίκυ Καγιά!
Το concept του 13ου MadWalk 2023 by Τhree Cents επιμελήθηκε καλλιτεχνικά ο Νίκος Τάγης, την τηλεοπτική σκηνοθεσία ανέλαβε ο Δημήτρης Τσίγκoς, Fashion Director ο Κώστας Ζησης και Fashion Consultant ο Απόστολος Μητρόπουλος, ενώ τη σκηνοθεσία στο stage και χορογραφίες ήταν υπό την επιμέλεια της art director και χορογράφου, Chali Jennings.
Στο special opening act του event, η Βίκυ Καγιά εμφανίστηκε στην πασαρέλα κατά την παρουσίαση του εντυπωσιακού intro video του MadWalk 2023 by Three Cents, με πρωταγωνίστρια την ίδια σε ένα sexy catwalk!
Τη σκυτάλη πήραν οι δημιουργίες τoυ Apostolos Mitropoulos όπου παρουσιάστηκαν σε ένα catwalk με χορηγό την Colgate, όπου στο stage η Konnie Metaxa ερμήνευσε το τραγούδι «Venus».
Η Josephine ερμήνευσε «Τα καλά κορίτσια» καιz «Paint the Town Red» συνοδεύοντας το catwalk με τις δημιουργίες του brand 5226 by Celia Kritharioti, όπου περπάτησαν και ο Fipster με τον Κωνσταντίνο Βασάλο.
Η Marseaux παρουσίασε ένα ξεχωριστό show με τα «We Will Rock You» και το «Μαύρο καρέ κοντό» για τις δημιουργίες της adidas δίνοντας τον παλμό του MadWalk 2023 by Three Cents.
H Τάμτα τραγούδησε το «Makria» παρουσιάζοντας τις δημιουργίες της 240791 by Eleni Kavvada.
Στο stage του MadWalk 2023 by Three Cents o Good Job Nicky με την Evangelia τραγούδησαν το «Video Tape», σε ένα ιδιαίτερο, βιώσιμο catwalk, το Green Walk by ΔΕΗ, με ένα δυνατό μήνυμα για τον πλανήτη. Στο Green Walk by ΔΕΗ εμφανίστηκαν οι δημιουργίες των Klelia Andrali, Circular Independence, Musa Collection και Valentina Vasilatou. Για μια ακόμη χρονιά η ΔΕΗ ήταν ο Μεγάλος Υποστηρικτής της διοργάνωσης.
Με τα τραγούδια «Είσαι» και «Αγάπη Υπερβολική» από την Lila, παρουσιάστηκε το cαtwalk της σχεδιάστριας Nika.
Το ΜadWalk 2023 by Three Cents φιλοξένησε το catwalk τoυ νέου brand Social Outkast, με το τραγούδι «Κάτι μας ενώνει» που ερμήνευσαν οι FY και Kimi, με χορηγό τα premium mixers Three Cents. Στη σκηνή περπάτησαν οι ιδρύτριες του brand Ami Yiami, Fosbloque και iMikriOllandeza, καθώς και ο Δημήτρης Σαραντόπουλος.
Η Κατερίνα Λιόλιου ερμήνευσε ροκάροντας στη σκηνή το «The show must go on» στο εκρηκτικό catwalk του Valtadoros.
Με το τραγούδι «Ανισόπεδη ντίσκο», ο Θοδωρής Μαραντίνης με την Κατερίνα Παπουτσάκη συνόδευσαν το catwalk του brand XXLOVE.
Το «Naked» ερμήνευσε η Ελένη Φουρέιρα, κατά τη διάρκεια του catwalk της MAC Cosmetics. Ενώ στη συνέχεια με τον Apon, ερμήνευσαν μαζί το «Gdysou».
Στο act του Creators Lab by IKEA, όπου παρουσιάστηκαν δημιουργίες των νέων σχεδιαστών Aenao, Nikolas Barelier με το brand Scala, Theodore Dushi, Athena Karantzigianni, Ioannis Koulouris, The Norm και Queen of Harns, oι DISPLAY και Natasha Kay έδωσαν το ρυθμό με το «Creators Mega Mix».
Τη σκυτάλη πήρε η Δέσποινα Βανδή που τραγούδησε το «Σ’αγαπάω και δεν πάω καλά» συνοδεύοντας το catwalk της Celia Kritharioti.
Οι δημιουργίες του Dante παρουσιάστηκαν υπό τους ήχους του «Cry me a river» που ερμήνευσε ο Andrew Lambrou. Την πασαρέλα έκλεισε ο Γιώργος Καράβας.
O Βασίλης Κούρτης με το τραγούδι «Feeling Good» συνόδευσε το catwalk των Vassilis Zoulias & Pericles Kondylatos.
Στη συνέχεια, η Ήβη Αδάμου με τον Τrannos ερμήνευσαν το τραγούδι «Τι σου κάνει» στην παρουσίαση του catwalk της Pink Woman.
Οι δημιουργίες του Vrettos Vrettakos παρουσιάστηκαν από το ντουέτο των 3 SUM και του Σάκης Ρουβά στο τραγούδι «Θέμα» αλλά στο remake της μεγάλης επιτυχίας «Σπάσε το χρόνο».
Στο closing act του MadWalk 2023 by Three Cents o ιταλικής καταγωγής ηθοποιός και τραγουδιστής, και super guest της βραδιάς, Michele Morrone, που ήρθε από την Ιταλία αποκλειστικά για αυτήν τη βραδιά, τραγούδησε τις επιτυχίες «Watch Me Burn», το soundtrack της επιτυχημένης σειράς ταινιών «365» και «Sweet Dreams».
Η βραδιά κορυφώθηκε με το πιο fashionable after party, στον ίδιο χώρο, με απολαυστικά Three Cents cocktails και πολλή μουσική με DJ set από τους Αντώνη Δημητριάδη – AD1 και Dim Chord.
Φέτος, το MadWalk 2023 by Three Cents παρουσιάσε τους «The Fashion Heroes», τους δικούς του fashion ambassadors, Άννα Μαρία Βελλή – amiyiami, Φωτεινή Αριστακεσιάν – fosbloque, Δανάη Γεωργαντά – I Mikri Ollandeza και Edward Stergiou, οι οποίοι συμμετείχαν στα επιμέρους projects, στο πλαίσιο του θεσμού, αλλά και παρουσίασαν κάποια από τα acts της εκδήλωσης.
Η φετινή διοργάνωση υποστήριξε τους σκοπούς της HOPEgenesis, της Ελληνικής αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρίας που έχει ως αποστολή την καταπολέμηση της υπογεννητικότητας, τη στήριξη της οικογένειας και την εύρεση λύσεων του δημογραφικού ζητήματος στην Ελλάδα.
H ομάδα της M·A·C Cosmetics δημιούργησε τα εντυπωσιακά make up looks των μοντέλων και η L’Oreal Professionnel Paris ήταν ο φετινός αποκλειστικός hairstyle partner.
Το MEGA έχει εξασφαλίσει την αποκλειστική τηλεοπτική μετάδοση και θα παρουσιάσει ένα μοναδικό τηλεοπτικό show, σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί σύντομα!
#MadWalk #MadWalk23
#ThreeCents #ToMegaToKalo
www.madwalk.gr
https://www.instagram.com/mad_ tv/
https://www.tiktok.com/@madtv
https://www.facebook.com/www. mad.tv/
https://twitter.com/madtv
www.threecents.com
www.facebook.com/
www.instagram.com/threecents_
www.youtube.com/ThreeCents
Μεγάλος Χορηγός του event τα THREE CENTS!
Η εταιρεία Three Cents Artisanal Beverages ιδρύθηκε από μια ομάδα bartender που αναζητούσαν άριστα υλικά ανάμιξης για τα cocktail τους. Κάθε προϊόν είναι σχεδιασμένο προσεκτικά ώστε να προσφέρει στα ποτά το καλύτερο δυνατό άρωμα και την πιο ζωηρή ανθράκωση. Για την παρασκευή τους χρησιμοποιούνται απολύτως φυσικά συστατικά, χωρίς συντηρητικά και τεχνητά χρώματα. Η προσθήκη του διοξειδίου του άνθρακα γίνεται υπό συνθήκες πολύ υψηλής πίεσης για να διαφυλαχθεί η ανθράκωση και το άρωμα σε βάθος χρόνου. Τα προϊόντα της Three Cents Artisanal Beverages αποτελούν υλικά ανάμιξης ανώτερης ποιότητας, από bartender προς bartender.
Μάθετε περισσότερα στο https://threecents.com/
Μεγάλος Υποστηρικτής του event η ΔΕΗ!
Η ΔΕΗ είναι η κορυφαία εταιρεία παραγωγής και προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, με δραστηριότητες στην παραγωγή, διανομή και πώληση ηλεκτρικής ενέργειας στους καταναλωτές.
Είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, με θερμικούς και υδροηλεκτρικούς σταθμούς καθώς και εγκαταστάσεις Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Είναι ο μεγαλύτερος προμηθευτής ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, εξυπηρετώντας περίπου 5,6 εκατ. πελάτες σε όλη τη χώρα.
Η ΔΕΗ επαναπροσδιορίζει τον εαυτό της προκειμένου να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της ενεργειακής μετάβασης μέσα από την υλοποίηση των στρατηγικών προτεραιοτήτων της. Προχωρά στην απo-ανθρακοποίηση μέσω της επιτάχυνσης της απόσυρσης των λιγνιτικών μονάδων και της προώθησης των επενδύσεων σε ΑΠΕ, εστιάζει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της μέσω της εφαρμογής νέων τεχνολογιών σε όλες τις δραστηριότητές του Ομίλου και τοποθετεί τον πελάτη στο επίκεντρο της εμπορικής δραστηριότητάς της. Η ΔΕΗ ιδρύθηκε το 1950 και είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών από το 2001.
Λίγα λόγια για την HOPEgenesis:
Η HOPEgenesis είναι μία Ελληνική αστική μη κερδοσκοπική εταιρία που ιδρύθηκε το 2015 και δραστηριοποιείται στον τομέα της υγείας και της κοινωνικής πρόνοιας, με αποστολή την καταπολέμηση της υπογεννητικότητας, τη στήριξη της οικογένειας και την εύρεση λύσεων του δημογραφικού ζητήματος στην Ελλάδα.
H HOPEgenesis αυτή τη στιγμή δραστηριοποιείται σε 450 απομακρυσμένες περιοχές, 408 τοπικές κοινότητες και 42 νησιά του Αιγαίου και Ιονίου πελάγους. Συνεργάζεται με 24 ιατρικά κέντρα σε Αθήνα και επαρχία (δημόσια και ιδιωτικά), και η ιατρική της ομάδα αποτελείται από περισσότερους από 50 εθελοντές ιατρούς, μαίες και άλλους επαγγελματίες υγείας (https://www.hopegenesis.org/
Μέχρι σήμερα περισσότερες από 670 οικογένειες έχουν ωφεληθεί από το πρόγραμμα σε περιοχές που για περισσότερα από τρία έως πέντε χρόνια υπήρχαν είτε ελάχιστες έως μηδενικές γεννήσεις, είτε μεγάλο αρνητικό ισοζύγιο γεννήσεων-θανάτων. Με αυτόν τον τρόπο, ενισχύεται άμεσα και ο οικονομικός και κοινωνικός ιστός των περιοχών αυτών.