Πόσο θα κοστίσουν οι εκλογές στην αγορά των ΜΜΕ; Οι υπολογισμοί στους τηλεοπτικούς σταθμούς ξεκίνησαν για την απώλεια που εκτιμάται πως θα υπάρξει στα έσοδα λόγω της προεκλογικής περιόδου, αφού θα μειωθούν έως και θα εξαφανιστούν οι εμπορικές διαφημίσεις με τη δωρεάν διάθεση τηλεοπτικού χρόνου στα κόμματα για τη μετάδοση των δικών τους διαφημίσεων. Προς την κατεύθυνση αυτή, η κυβέρνηση θα αυξήσει κι άλλο την (ανεξέλεγκτη) κρατική διαφήμιση σε όλα τα ΜΜΕ, με κύριο στόχο την τηλεόραση.