Με τη μέθοδο της απευθείας τιμολόγησης και πληρωμής και όχι με συμψηφιστική σύμβαση μεταδόθηκε για τις πρώτες 3 βδομάδες η διαφήμιση της εφημερίδας “Αποκαλυπτικά” , σύμφωνα με πληροφορίες. Η ΕΡΤ δίνει τη δυνατότητα αγοράς χρόνου ηλεκτρονικά και με με βάση τον τιμοκατάλογό της, οι ενδιαφερόμενοι επιλέγουν αποστέλλοντας mail.
Η αγορά του χρόνου έγινε ηλεκτρονικά, αλλά στην υπηρεσία marketing της ΕΡΤ δεν φαίνεται να έχουν ενημερώσει τη δίιοίκηση για την κίνηση αυτή, ακόμη και όταν ο εκδότης πήρε τηλέφωνο να διαμαρτυρθεί με ιδιαίτερη ένταση γιατί δεν είχαν μεταδοθεί τα προς αγορά σποτ. Το πελατοκεντρικό μοντέλο που αναπτύσσει η ΕΡΤ, δείχνει να μην έχει κένα, που δημιουργούν ζητήματα στην εικόνα της.