Μεγάλη άνοδο τριών ποσοστιαίων μονάδων για το Star τη βδομάδα 27 Ιανουαρίου-2 Φεβρουαρίου. Ο τηλεοπτικός σταθμός με την προβολή του τέταρτου κύκλου του “Master Chef” βρέθηκε, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen στο 15,1%, και πέρασε στην τρίτη θέση, ενώ ο συνεργαζόμενος Alpha πέρασε ξανά στην τέταρτη με ποσοστό 12,3% (13,1%) διατηρώντας όμως μέρος της δυναμικής του. Ο ΑΝΤ1 με τις “‘Αγριες Λέξεις” παρέμεινε στην πρώτη θέση με 16,1% (16,7%) και δεύτερος ο ΣΚΑΪ με 15,5% (16,1%), έχοντας ως σημείο αναφοράς τις “Οκτώ Λέξεις”.
Ακολουθούν το Open με 7,3%, η ΕΡΤ1 με 5,3%, η ΕΡΤ2 με 1,7%, το Μακεδονία TV με 1,6%, η ΕΡΤ3 με 1,4% και με 1,3% η ΕΡΤ Sports.