ΠΗΓΗ:https://lab.imedd.org/
του Γιώργου Τζογόπουλου
H επιστήμη της επικοινωνίας έχει αποκτήσει διαφορετικό χαρακτήρα τα τελευταία χρόνια. Οι ειδικοί στον τομέα των ΜΜΕ, είτε δημοσιογράφοι είτε πανεπιστημιακοί, καλούνται να παρακολουθούν την πρόοδο της τεχνολογίας και να προσαρμόζονται στις αλλαγές που επιφέρει.
Την ίδια στιγμή, τεχνολογικοί κολοσσοί εμπλέκονται στη δημόσια σφαίρα και αναλαμβάνουν δημοσιογραφικές αποστολές, χωρίς να διαθέτουν αντίστοιχη εμπειρία, καθώς δημιουργήθηκαν για εμπορικούς κυρίως λόγους. Η σχέση μεταξύ ΜΜΕ και τεχνολογίας έχει φυσιολογικά εξελιχθεί σε πεδίο αυξανόμενου ενδιαφέροντος και ζυμώσεων, ενίοτε πολιτικών, όπως δείχνει η τρέχουσα συζήτηση στις Ηνωμένες Πολιτείες για τον αποκλεισμό του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ από το twitter.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ στο https://lab.imedd.org/