Η πρόβλεψη για πτώση της διαφημιστικής δαπάνης παγκοσμίως έως και κατά 12% αφορά και τη χώρα μας. Την περασμένη Κυριακή γράφαμε ότι η μείωση σε όλο τον κόσμο εκτιμάται σε περίπου 42 δισ. δολάρια λόγω της πανδημίας, που ανέστειλε τα περισσότερα διαφημιστικά μπάτζετ των μεγάλων επιχειρήσεων. Η μεγαλύτερη πτώση (16%), σύμφωνα πάντα με τις εκτιμήσεις, αφορά τα παραδοσιακά ΜΜΕ, αναλογική τηλεόραση και ραδιόφωνο. Τα ψηφιακά Μέσα εκτιμάται ότι μπορεί να έχουν οριακή αύξηση λόγω της στροφής των καταναλωτών προς το ψηφιακό εμπόριο και τις online αγορές.