Ξεπέρασε τα 15 εκατ. ευρώ μόλις μέσα σε δύο μήνες η κρατική διαφήμιση. Τα κονδύλια της επικοινωνιακής προβολής που εγκρίνονται αυτό το διάστημα είναι πολύ υψηλότερα από κάθε άλλη φορά, ενώ παράλληλα παρατηρείται το φαινόμενο να σπάει η διαφημιστική δαπάνη φορέων του Δημοσίου και περιφερειών σε περισσότερα ξεχωριστά προγράμματα. Μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου είχαν εγκριθεί επικοινωνιακές δαπάνες άνω των 8,5 εκατ. ευρώ και τις πρώτες ημέρες του Μαρτίου αναρτήθηκε η έγκριση για ακόμη 6,7 εκατ. ευρώ.
Τις υψηλότερες δαπάνες κατέθεσαν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (2.153.999 ευρώ), το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής (ΕΠ ΕΒΥΣ) του Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους Απόρους (1.835.200 ευρώ) και το Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης (1.496.871 ευρώ). Εγκρίθηκαν επίσης τα προγράμματα της Περιφέρειας Βόρειου Αιγαίου (500.000 ευρώ), της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων (389.400 ευρώ), του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (300.000 ευρώ), της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (153.264 ευρώ) και του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Επιχειρηματικότητα», του υπουργείου Ανάπτυξης (166.000 ευρώ).