Τις αντιδράσεις για την τακτική του ΣΥΡΙΖΑ σε ό,τι αφορά τη λειτουργία των ΜΜΕ του προς το παρόν μονοπωλεί ο στόχος να κλείσει η καθημερινή έκδοση της εφημερίδας «Αυγή». Σύμφωνα ωστόσο με έγκυρες πληροφορίες, το σχέδιο «παρέμβαση για τα ΜΜΕ» είναι συνολικό και αφορά και στο «Κόκκινο» και την εκεί είσοδο… επενδυτή! Παρά τις φήμες, το ραδιόφωνο αφέθηκε έντεχνα εκτός της πολιτικής και συνδικαλιστικής διαμάχης, αν και το επόμενο διάστημα αναμένονται και εκεί σοβαρές παρεμβάσεις. Το είχε υπονοήσει σαφώς και ο Δημήτρης Τζανακόπουλος στη συνάντησή του με την ΕΣΗΕΑ, όταν δήλωσε πως η περικοπή του 1,5 εκατ. ευρώ για τα ΜΜΕ του κόμματος αφορά τόσο την εφημερίδα της Αυγής όσο και το «Κόκκινο».
Πληροφορίες της στήλης αναφέρουν πως ήδη γνωστοποιήθηκε στα ανώτερα κλιμάκια του κόμματος το ενδιαφέρον επενδυτή, ο οποίος πρόσφατα εισήλθε στον χώρο του έντυπου και διαδικτυακού Τύπου και έχει μεγαλύτερα σχέδια. Αν τελικά ο ΣΥΡΙΖΑ προωθήσει το σχέδιο όσων προτείνουν και υποστηρίζουν την έξοδο του κόμματος από το ραδιόφωνο για λόγους οικονομίας, το κόμμα θα εφαρμόσει την πολιτική που είχε ακολουθήσει πριν από χρόνια το ΚΚΕ. Και αυτή δεν είναι άλλη από την πλήρη αποχώρηση από τον χώρο των ΜΜΕ και την παράδοση των εταιρειών σε ιδιώτες.