Στη διεύρυνση της μέτρησης των ψηφιακών διαφημίσεων στο YouTube Mobile Αpp, μέσω του εργαλείου της, Nielsen Digital Ad Ratings (DAR), σε 26 επιπλέον χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, προχώρησε η Nielsen. Ήδη η μέτρηση είναι εφικτή σε ΗΠΑ, Καναδά, Ιαπωνία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Αυστραλία και Ιταλία. Με τη δυνατότητα αυτή η Nielsen επεκτείνει τη μέτρηση των διαφημίσεων στο YouTube, τόσο σε desktop όσο και σε mobile web browsers, παρέχοντας στους marketers ακριβείς, ολοκληρωμένες και ανεξάρτητες cross-device μετρήσεις κοινού σε computer και mobile συσκευές.
Το εργαλείο Digital Ad Ratings δίνει πρόσβαση στα δημογραφικά χαρακτηριστικά, στο φύλο και στην ηλικία των θεατών των διαφημίσεων του YouTube Mobile App, ενώ διαθέτει παραμέτρους όπως Reach, Frequency και GRP’s.