Παραμένουν οι «ταλαντώσεις» στις μετρήσεις της Nielsen. Τα στοιχεία που δίνει στους τηλεοπτικούς σταθμούς, ειδικότερα όσον αφορά το νεανικό κοινό, προκαλούν ερωτήματα. Αναλυτικά:
– Την Τετάρτη 13/3, στο κοινό 18 – 54 ετών, η εκπομπή «Σούπερ Κατερίνα» στον Alpha είχε μ.ό. 14,7%, ενώ την Πέμπτη 14/3 είχε μ.ό. 9,5%.
– Το Σάββατο 16/3, στο κοινό 18 – 54 ετών, η εκπομπή «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» στο ίδιο κανάλι είχε μ.ό. 9,8%, ενώ την Κυριακή 17/3 είχε μ.ό. 18,1%.
– Το Σάββατο 16/3, στο κοινό 18 – 54 ετών, η εκπομπή «Mega Σαββατοκύριακο» είχε μ.ό. 15,6%, ενώ την Κυριακή 17/3 είχε μ.ό. 11,2%.
– Το Σάββατο 16/3, στο γυναικείο κοινό 18 – 24 ετών, η εκπομπή «Εικόνες» στο Open είχε μ.ό. 0,3%, ενώ την Κυριακή 17/3 είχε μ.ό. 20,2%.
– Την Τρίτη 12/3, στο κοινό 18 – 54 ετών, η εκπομπή «Το Πρωινό» είχε μ.ό. 12,6%, ενώ την Τετάρτη 13/3 είχε μ.ό. 16,4%.
– Την Τετάρτη 13/3, στο κοινό 18 – 54 ετών, η εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα» στο Star είχε μ.ό. 13,6%, ενώ την Πέμπτη 14/3 είχε μ.ό. 8,8%.
– Την Πέμπτη 14/3, στο κοινό 18 – 54 ετών, η εκπομπή «Αταίριαστοι» στον ΣΚΑΪ είχε μ.ό. 10,9%, ενώ την Παρασκευή 15/3 είχε μ.ό. 3,1%.
– Την Πέμπτη 14/3, στο ανδρικό κοινό 25 – 44 ετών, η εκπομπή «Πρώτη Εικόνα» στον ΣΚΑΪ είχε μ.ό. 0%, ενώ την Παρασκευή 15/3 είχε μ.ό. 28,2%.
– Την Τρίτη 19/3, στο γυναικείο κοινό 18 – 24 ετών, η σειρά «Μην Ψαρώνεις” στο MAK TV είχε μ.ό. 0%, ενώ την Τετάρτη 20/3 είχε μ.ό. 81,2%!
– Την Τρίτη 19/3, στο γυναικείο κοινό 18 – 24 ετών, η εκπομπή «Εγκλήματα» στο MAK TV είχε μ.ό. 0%, ενώ την Τετάρτη 20/3 είχε μ.ό. 99,2%!