Συνεχίζονται οι έντονες διακυμάνσεις στις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen, χωρίς να δίνονται απαντήσεις. Οι… βουτιές από το 100% στο 0% προκαλούν εντύπωση σε όσους παρακολουθούν τα στοιχεία, που καθορίζουν την πορεία του κλάδου.
Στις 10/12, στο ανδρικό κοινό 25 – 34 ετών, το «Grand Hotel» είχε μ.ό. 22,5%, ενώ στις 9/12 είχε μ.ό. 0,5%! Στις 10/12, στο γυναικείο κοινό 18 – 24 ετών, η εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» είχε μ.ό. 100%, ενώ τις υπόλοιπες ημέρες της εβδομάδας είχε μ.ό. 0%!
Στις 12/12, στο κοινό 18 – 54 ετών, η σειρά «Ταμπού» είχε μ.ό. 17,6%, ενώ στις 5/12 είχε μ.ό. 10,5%. Η άνοδος οφείλεται κυρίως στο γυναικείο κοινό 18 – 24 ετών (37,2% από 10,9%). Το κοινό μετακινήθηκε από την εκπομπή «The Football Show» (0,6% από 58,6%). Στις 5/12, ο ΑΝΤ1 είχε διαφορετικό πρόγραμμα λόγω του αγώνα ποδοσφαίρου Ολυμπιακός-Τβέντε.
Στις 12/12, στο κοινό 18 – 54 ετών, η εκπομπή «Happy Day» είχε μ.ό. 17,2%, ενώ στις 13/12 είχε μ.ό. 11,4%. Η πτώση οφείλεται κυρίως στο γυναικείο κοινό 18 – 24 ετών (0% από 26,5%). Το κοινό μετακινήθηκε προς την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega» (64,4% από 1,8%).
Στις 12/12, στο κοινό 18 – 54 ετών, η εκπομπή «The Chase» είχε μ.ό. 19%, ενώ ο εβδομαδιαίος μ.ό. της εκπομπής ήταν 14%. Η άνοδος οφείλεται κυρίως στο γυναικείο κοινό 18 – 24 ετών (15,5% από 3,7%). Το κοινό μετακινήθηκε από το δελτίο του AΝΤ1 (3,4% από 14,2%).
Στις 12/12, στο σύνολο του κοινού, η ελληνική ταινία που προβλήθηκε από την ΕΡΤ3 (14:00 – 15:30) είχε μ.ό. 7,8%. Ο μ.ό. της ταινίας την εβδομάδα είναι 5,8%.
Στις 14/12, στο κοινό 18 – 54 ετών, η εκπομπή «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» είχε μ.ό. 8,1%, ενώ ο μ.ό. του Σαββάτου στη σεζόν είναι 14,1%. Την επόμενη μέρα (15/12) η εκπομπή είχε μ.ό. 21,5%, ενώ ο μ.ό. της Κυριακής στη σεζόν είναι 16,6%. Η πτώση οφείλεται κυρίως στο γυναικείο κοινό 45 – 54 ετών (12,3% από 22,4%). Το κοινό μετακινήθηκε προς την εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» (23,6% από 15%).
Στις 16/12, στο κοινό 18 – 54 ετών, η επανάληψη του «5 x 5» είχε μ.ό. 11,4%, ενώ ο μ.ό. της εκπομπής την προηγούμενη εβδομάδα (9 – 12/12), που μεταδόθηκαν τα πρωτότυπα, ήταν 12%.
Μάλιστα, στις 17/12, το επεισόδιο, το οποίο ήταν επίσης σε επανάληψη, είχε μ.ό. 17,9%. Η άνοδος οφείλεται κυρίως στο κοινό γυναικείο κοινό 18 – 24 ετών (55,1% από 5,4%). Το κοινό μετακινήθηκε από την εκπομπή «Deal» (1,6% από 50,8%) και την κατηγορία «άλλα κανάλια» (25,9% από 35,4%).