Επανέρχεται το ζήτημα των μετρήσεων στην αγορά της τηλεόρασης και του Διαδικτύου. Ο τηλεοπτικός κλάδος διεκδικεί τη μέτρηση της απήχησης των τηλεοπτικών προϊόντων που παρακολουθούνται –την ίδια ώρα που προβάλλονται από την τηλεόραση– από υπολογιστές και κινητά ή κατά τη διάρκεια της on demand διάθεσης.
Σε αυτήν την περίπτωση η Cosmote TV είναι σε θέση να παρακολουθεί η ίδια την απήχηση τωνπρογραμμάτων της μέσα από τον νέο της ψηφιακό δέκτη και την εξελιγμένη τηλεοπτική της υπηρεσία. Οι τηλεοπτικοί σταθμοί, παράλληλα με τα στοιχεία για τη θέαση που προσφέρει η Nielsen, θέλουν να έχουν αξιόπιστα δεδομένα και για την online παρακολούθηση των προγραμμάτων τους.
Υπάρχει παράλληλα και το ζήτημα της αξιοπιστίας όσον αφορά την επισκεψιμότητα των ιστότοπων. Στο Διαδίκτυο δεν έχει βρεθεί το τελικό «νόμισμα», το οποίο θα γίνει αποδεκτό από την αγορά για την απήχηση των ιστοσελίδων. Το επόμενο διάστημα αναμένονται πρωτοβουλίες προς την κατεύθυνση αυτή μεταξύ της ΕΝΕΔ και του IAB Hellas.