Η νέα διαφημιστική καμπάνια υπέρ του εμβολιασμού έκανε την εμφάνισή της στα τηλεοπτικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας, με πρωταγωνιστές αυτήν τη φορά πολίτες και γιατρούς, οι οποίοι επικοινωνούν το κύριο μήνυμα της ανάγκης του εμβολιασμού. Και ενώ η Όμικρον σαρώνει, ακόμα και σε εμβολιασμένους πολίτες, η επικοινωνιακή πολιτική της κυβέρνησης εξαντλείται στο να διανέμει χρήματα στα media με την εφαρμογή ενός δικού της «αλγόριθμου» και με κριτήρια την υποστήριξη της κυβέρνησης και τη στήριξη λειτουργίας των ΜΜΕ.
Τα 4 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) της νέας καμπάνιας, την οποία ανέλαβε η εταιρεία Choose, θα δοθούν μόνο στους τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας. Τα άλλα ΜΜΕ (Τύπος, ραδιόφωνο και διαδίκτυο) δεν μετέχουν στη νέα διανομή διαφημιστικής στήριξης, κάτι που συνιστά άνιση μεταχείριση.
Σε όλες τις μέχρι σήμερα επικοινωνιακές καμπάνιες, που ξεπερνούν τα 28 εκατ. ευρώ σε ενάμιση χρόνο, δεν περιλαμβάνεται ούτε μία χρήσιμη και αναγκαία πληροφορία ή ενημέρωση για τους πολίτες. Από το «Μένουμε Σπίτι, Μένουμε ασφαλείς» μέχρι και το… σιδέρωμα της πάνινης μάσκας (ή οποία δεν προστατεύει από την Covid-19) το μόνο διαφημιστικό μήνυμα ήταν η κυβερνητική γραμμή της ατομικής ευθύνης.