Μάστιγα έχουν γίνει για πολλούς επαγγελματίες οι ψεύτικες κριτικές που αναρτούν διάφοροι αυτόκλητοι κριτικοί στο διαδίκτυο.
Πολλοί, ανεύθυνοι, περίεργοι ή / και κατευθυνόμενοι, σπεύδουν κατά καιρούς και γράφουν κριτικές για διάφορα μαγαζιά τα οποία δήθεν επισκέφτηκαν, οι οποίες είναι όλες αρνητικές, ενώ πολλές φορές φτάνουν στο όριο της προσβολής, με απώτερο στόχο τη δυσφήμιση.
Γιατί, όμως, το κάνουν αυτό; Για να σπάσουν πλάκα με την καταστροφή μιας επιχείρησης;
Για να… τιμωρήσουν έναν επιχειρηματία επειδή δεν τους… κέρασε μία μπύρα ή μήπως γιατί κάποιος ανταγωνιστής τούς έβαλε, με το αζημίωτο, να δυσφημίζουν τον αντίπαλό του για να γεμίζει το δικό του το μαγαζί;

ΤΟ ΠΑΡΟΝ
[wp-rss-aggregator source=”488842″]