Σε μείζον πρόβλημα για την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας εξελίσσεται η διανομή των 20 εκατ. ευρώ της διαφημιστικής καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι». Από τα 1.232 media που πήραν πακέτο διαφήμισης τα 627 είναι ιστοσελίδες, πολλές από τις οποίες δεν είναι καν εγγεγραμμένες στο Μητρώο online media, 272 είναι εφημερίδες πανελλήνιας και περιφερειακής κυκλοφορίας, 245 είναι ραδιοφωνικοί σταθμοί, από τους περίπου 800 που λειτουργούν σε όλη τη χώρα, καθώς και 88 τηλεοπτικοί σταθμοί, από τους περίπου 115 που είναι σε λειτουργία.
Η κατάθεση της πρόχειρης λίστας των 1.232 ΜΜΕ στη Βουλή, χωρίς τα ποσά που έλαβαν τα εν λόγω Μέσα, προκάλεσε μεγαλύτερα προβλήματα στην κυβέρνηση και εσωτερικό πολιτικό πρόβλημα, καθώς ΣΥΡΙΖΑ και ΚΙΝΑΛ ζητούν την κατάθεση της επίσημης λίστας με τα ποσά στη Βουλή, ενώ υπάρχουν και εσωκομματικές αντιδράσεις στο κυβερνών κόμμα. Μάλιστα ερώτηση κατέθεσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας.
Κόντρα η Ντόρα
Εκτός από την Ντόρα Μπακογιάννη, που επίσημα δήλωσε υπέρ της δημοσιοποίησης των ποσών, δυσαρεστημένος εμφανίζεται και ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας, ειδικά μετά την αναφορά του υπουργείου του στις «εξηγήσεις» του Στέλιου Πέτσα για τη διαδικασία πληρωμών των ΜΜΕ. Η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο να κάνει ρελάνς ζητώντας να δημοσιευτούν τα ποσά της τελευταίας δεκαετίας.
Στις αντιδράσεις προστέθηκαν οι μεγάλοι όμιλοι ΜΜΕ, για τη δυσαρέσκεια των οποίων έγραψε η στήλη επανειλημμένα το προηγούμενο διάστημα. Εκτός από τα ΜΜΕ που αποκλείστηκαν από τη χορήγηση διαφήμισης, δημόσια αντιδρούν πλέον και πολλά Μέσα που έλαβαν διαφήμιση. Η «Καθημερινή» ζητά διαφάνεια, ενώ τη δημοσίευση των ποσών ζήτησε το News 247 και η «Δημοκρατία». Ήδη η «Εφημερίδα των Συντακτών», το site propaganda και το sofokleousin δημοσιοποίησαν το ποσό που έλαβαν.