Η πρώτη εβδομάδα με πλήρες ανταγωνιστικό πρόγραμμα ανάμεσα στους τηλεοπτικούς σταθμούς και με τις ελληνικές σειρές να εντάσσονται σταδιακά στο ημερήσιο πρόγραμμα βρίσκει τον ΣΚΑΪ νικητή, με μεγάλη διαφορά από τον πάντα δεύτερο ΑΝΤ1. Ο Alpha αντιθέτως βρίσκεται σε πτωτική πορεία και είναι ενδεικτικό ότι την περασμένη εβδομάδα κατέγραψε ίδιο μέσο ποσοστό τηλεθέασης με το Star, το οποίο συγκεντρώνει υψηλότερα ποσοστά στη λεγόμενη «εμπορική» ηλικία (18 – 54 ετών), που ενδιαφέρει τους διαφημιστές. Σημαντική είναι η πτώση των ποσοστών της ΕΡΤ, εξαιτίας και της υποχώρησης της ΕΡΤ Sports. Η απουσία προγράμματος από την κρατική τηλεόραση οδηγεί σε πτώση ποσοστών. Μαζί με το 1,5% της ΕΡΤ3 η κρατική τηλεόραση κατέγραψε συνολικά ποσοστό 9,6%.
23 – 29/9
(ηλικία 18 – 54) |
16 – 22/9
(ηλικία 18 – 54) |
|
ΣΚΑΪ | 17,5% (14,2) | 14,9% (11,3) |
ΑΝΤ1 | 14,9% (15,4) | 14,7% (15,2) |
ALPHA | 12,8% (13,2) | 13,8% (14,7) |
STAR | 12,8% (14,9) | 13,4% (14,7) |
OPEN TV | 8,3% ( 8,3) | 8,5% (8,7) |
ΕΡΤ1 | 3,9% (2,2) | 4,9% (2,5) |
ERT SPORTS | 2,4% (1,8) | 2% (1,8) |
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV | 2% (2,3) | 2% (2,3) |
ΕΡΤ2 | 1,8% (1,2) | 1,8% (1,4) |
Πηγή: Nielsen