Παρουσιάστηκε το πολυαναμενόμενο iPad από την Apple, και μέχρι στιγμής συγκεντρώνει από χλιαρες έως αρνητικές κριτικές, κυρίως όμως από όσους δεν το έχουν πιάσει ακόμα στα χέρια τους.
Όσοι ήταν αρκετά τυχεροί ώστε να βρεθούν την περασμένη εβδομάδα στην παρουσίαση του, δηλώνουν ενθουσιασμένοι, όμως αυτοί οι οποίοι τελικά θα δώσουν την τεράστια ώθηση σε αυτό είναι οι ίδιοι οι οποίοι το έκαναν και στο iPhone – οι χιλιάδες ανεξάρτητοι προγραμματιστές οι οποίοι με περισσότερες από 140.000 εφαρμογές το μετέτραψαν σε μια συσκευή η οποία μπορεί να κάνει ό,τι κανείς φανταστεί.
Την εβδομάδα αυτή υπήρξε και άλλη μια επίσης σημαντική εξέλιξη για την Apple: κατέληξε σε συμφωνία με την PRS (την αντίστοιχη βρετανική ΑΕΠΙ), για την αδειοδότηση των υπηρεσιών της για όλη την ευρώπη.
Αυτό σημαίνει ότι θα δούμε ακόμα πιο επιθετική εξάπλωση των μουσικών της υπηρεσιών, ιδιαίτερα δε μετά την εξαγορά και της Lala. Το γεγονός αυτό τρομάζει όλους όσους τρέχουν μικρές και μεσαίες μεγέθους μουσικές υπηρεσίες, καθώς η επικράτηση της Apple φαίνεται να είναι δεδομένη μεσοπρόθεσμα.
Η δική μας βέβαια αγορά παραμένει ακόμα αρκετά πίσω, και εξακολουθεί να κινείται γύρω από τη σφαίρα του φυσικού προϊόντος και τις διάφορες μορφές του λιανεμπορίου.
Την περίοδο αυτή το ενδιαφέρον όλων φαίνεται να κεντρίζει το περίπτερο, καθώς όλοι μασκαρεύοντας μια δισκογραφική ή κινηματογραφική κυκλοφορία ως “προϊόν τύπου” απολαμβάνουν τα οφέλη ενός ιδιότυπου καθεστώτος όπου πωλούν το προϊόν με χαμηλότερο ΦΠΑ, και με έξοδα διανομής μόνο για όσα κομμάτια πουλήσουν, εφόσον ακόμα και το δίκτυο διανομής τους επιδοτείται εμμέσως από το ελληνικό κράτος.
Κάτω από αυτό το καθεστώς οι δισκογραφικές διανύουν μια καλή περίοδο – καλύτερη τουλάχιστον από τον κλάδο των ΜΜΕ!
Η στροφή προς το ξένο ρεπερτόριο και το νέο κύμα καταναλωτών κάτω από 25 είναι όλο και μεγαλύτερη, και έχει αρχίσει να απασχολεί ολόκληρο τον όμιλο Antenna ο οποίος τόσο στην τηλεόραση αναζητά πρόγραμμα που να του δίνει τέτοιο προφίλ, τόσο όμως και στο κομμάτι του ραδιοφώνου.
Ο Μάκης Πουνέντης αναζητά τρόπους ώστε να απευθυνθεί στους ακροατές αυτούς, δεν θέλει όμως να χαλάσει το επιτυχημένο προφίλ του Ρυθμού, και γι’αυτό λέγεται ότι αναζητεί μια επιπλέον ραδιοφωνική συχνότητα.
Την ίδια στιγμή ο Τάκης Κωστάκης ακούγεται ότι αναζητεί εναγωνίως αγοραστή για τον Hot FM, ο οποίος είναι ένα εκρηκτικό μίγμα: ημερομηνία άμεσης λήξης εκπομπής λόγω Συμβουλίου Επικρατείας, υψηλή ακροματικότητα λόγω έλλειψης διαφημίσεων, και μηδενικά έσοδα εξαιτίας αυτού.
Στο ραδιόφωνο της Θεσσαλονίκης μια νέα τάση φαίνεται να έχει ξεκινήσει ο Βασίλης Τουρώνης με τον Άρη FM. Στην τελευταία μέτρηση ο σταθμός περνάει πλέον στην πρώτη θέση των αθλητικών σταθμών της πόλης, σε χρόνο ρεκόρ.
Η αμέσως επόμενη σκέψη όλων ήταν να δημιουργηθεί και ΠΑΟΚ FM, πράγμα το οποίο φαίνεται να θέλει και ο Ζαγοράκης, αλλά κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό καθώς οι διάφοροι παράγοντες και οργανισμοί είναι πλήρως διασπασμένοι.
Αυτό το οποίο θα πρέπει να περιμένουμε άμεσα είναι να μεταφερθεί το φαινόμενο αυτό και στην Αθήνα. Ο ανταγωνισμός των αθλητικών ραδιοφωνικών σταθμών είναι πολύ υψηλός, η επένδυση του Μπόμπολα δεν φαίνεται να αποδίδει και έχουν αρχίσει να εξετάζουν διάφορα σενάρια τα οποία θα μπορούσαν να ανατρέψουν τις ισορροπίες σε αυτό τον χώρο.