• Εφημερίδα Παρόν
  • Το blog του Μάκη Κουρή
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

Music and Media (8/3/2010)

08/03/2010

Εβδομάδα με αρκετά θετικά νέα για το χώρο της μουσικής, σε διεθνές τουλάχιστον επίπεδο. Πληθώρα στοιχείων δείχνουν ότι ο “πάτος” πιάστηκε το 2008, και μέσα στο 2009 και τους πρώτους μήνες του 2010 αρχίζει να υπάρχει φως στο τούνελ, καθώς περιορίζεται από τη μια η πειρατικη κίνηση, και αρχίζουν και αποδίδουν οι χιλιάδες νόμιμες ψηφιακές μουσικές υπηρεσίες.

Σε πλεονεκτική θέση φαίνεται να βρίσκεται η Universal, η μόνη οποία όπως κατά καιρούς έχουμε αναφέρει, δεν σταμάτησε ποτέ να επενδύει στο νέο ρεπερτόριο, με αποτέλεσμα να βλέπει συνεχώς το μερίδιο αγοράς της να αυξάνεται.

Παρόλο που συνολικά ο τζίρος της το 2009 έπεσε σε σχέση με το 2008, η εταιρεία είδε τις πωλήσεις ψηφιακής μουσικής να ανεβαίνουν κατά 8.4%.

Παράλληλα τα στοιχεία τα οποία ανακοίνωσε το Vevo, το οποίο αποτελεί κοινοπραξία του YouTube και δισκογραφικών, είναι επίσης ενθαρρυντικά. Σε ημερήσια βάση οι χρήστες του βλέπουν περισσότερα από 35 εκατομμύρια μουσικά  κλιπ, και τον Φεβρουάριο κατάφερε να πουλήσει το 85% της διαφημιστικής του χωρητικότητας.

Αυτό που έχει ενδιαφέρον πέραν αυτού όμως είναι ότι πολλοί διαφημιζόμενοι δεν διστάζουν να πληρώσουν και δεκαπλάσια τιμή προκειμένου να έχουν προνομιακή προβολή στις σελίδες του Vevo, με αποτέλεσμα τα συνολικά έσοδα να έχουν εκτιναχθεί.

Κερδισμένη από τη διαδικασία είναι αναμφίβολα και η Google, η οποία πέραν από την υποδομή ευθύνεται και για το 90% της κίνησης του site, η οποία προέρχεται από αναζητήσεις στο YouTube.

Συμφωνα δε με στοιχεία που το τελευταίο δημοσιοποίησε, η μουσική είναι το δημοφιλέστερο περιεχόμενο στο site, αντιπροσωπεύοντας το 30% της συνολικής του κίνησης, η οποία με τη σειρά της φαίνεται να προέρχεται κατά 50% από ενσωμάτωση του παραθύρου του youtube που κάνουν σε μουσικά blogs.

Αυτό το στοιχείο φαίνεται να είναι και το πιο ενδιαφέρον, καθώς τις προηγούμενες εβδομάδες είδαμε μια συντονισμένη κίνηση από δισκογραφικές να κλείσουν εκατοντάδες μουσικά blogs τα οποία θεώρησαν ότι χρησιμοποιούσαν περιεχόμενο τους, ακόμα και αν το περιεχόμενο αυτό το είχαν οι ίδιες αποστείλει ως υλικό προώθησης!

Η δύναμη των blog είναι αδιαμφισβήτητη, και μόνο επιτυχία θα προσφέρει στις δισκογραφικές να δομήσουν συνεργασίες μαζί τους.

Την εβδομάδα που πέρασε το iTunes πούλησε το 10.000.000.000 τραγούδι, αποδεικνύοντας ότι είναι ο ηγέτης στο χώρο της ψηφιακής πώλησης μουσικής. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας ερευνών NPD προκαλεί μεν προβληματισμό το γεγονός ότι βλέπουν να μειώνονται κατά 3% οι ψηφιακοί πελάτες, όμως το ποσό που οι πελάτες δαπανούν εκτινάχθηκε μέσα στη χρονιά από τα 33 στα 50 δολλάρια.

Ένα ενδιαφέρον ακόμα στοιχείο από την ερευνητική εταιρεία: τα free online ραδιόφωνα προκαλούν αύξηση 41% στις αγορές νέων κομματιών, ενώ αντίθετα οι streaming, on demand υπηρεσίες ρίχνουν κατά 13% τις αγορές μουσικής.

Κλείνωντας να αναφερθούμε στα Brit Awards τα οποία παρακολούθησαν 5.8 εκατομμύρια άτομα στην Αγγλία κατά τη ζωντανή τους προβολή από το ITV στην Αγγλία (και ο Ant1 στην Ελλάδα). Ένα ντουέτο έκπληξη του Dizzee Rascal και Florence + the Machine το οποίο αμέσως μετά τη μετάδοση ανέβηκε για πώληση στο αγγλικό iTunes, κατάφερε μέσα σε μια εβδομάδα να πουλήσει 62.000 κομμάτια.

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Music & Media Tagged With: Brit Awards, Universal, Vevo, Youtube

Διαβαστε και τα παρακατω

  • ANT1+ και Mega Play: Συζητήσεις Mega – ANT1 για κοινή υπηρεσία streaming!
  • Αλλάζει το τηλεοπτικό παιχνίδι η συνεργασία Alpha – Star – Nova
  • ΑΙΧΜΕΣ: Μετράνε και "σπάνε τα δοκάρια"
  • ΕΤΙΤΑ: "Απίστευτη σκληρότητα του ΑΝΤ1 σε εργαζόμενο τεχνικό"
  • Μέσω Ολλανδίας η είσοδος των σαουδαράβων σε ΑΝΤ1 – Μακεδονία TV
  • Θα παραμείνει κλειδωμένο το Mundial; Θα πληρώνουμε για το Euro;
  • ΑΙΧΜΕΣ: Μειώνεται η διαφορά στις 4 μονάδες, ρυθμιστής το ΠΑΣΟΚ
  • Η εκπομπή «Βράδυ Κυριακής» με τον Δημήτρη Κοτταρίδη στο νέο Μουσείο Αιγών στη Βεργίνα
  • Πρόστιμο 15.000 ευρώ στο ΑΡΤ TV για το αντιεμβολιαστικό πείραμα με το κλειδί στον ώμο
  • Soundis News: Νέο ειδησεογραφικό podcast

Τελευταιες αναρτησεις

  • Οι ημιτελικοί του Κυπέλλου Ελλάδας έρχονται ζωντανά και αποκλειστικά στην COSMOTE TV
  • Στην κορυφή τη Δευτέρα 6/2 ο “Σασμός”
  • Κινητοποίηση του “Όλοι μαζί μπορούμε” για τους σεισμόπληκτους της Τουρκίας
  • Πρώτο το Mega χθες
  • Ζητάει παρέμβαση του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου η ΕΣΗΕΑ

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Το Παρον αυτης της κυριακης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ PARON.GR

Top Posts

  • ANT1+ και Mega Play: Συζητήσεις Mega – ANT1 για κοινή υπηρεσία streaming!
  • Αλλάζει το τηλεοπτικό παιχνίδι η συνεργασία Alpha – Star – Nova
  • ΑΙΧΜΕΣ: Μετράνε και "σπάνε τα δοκάρια"
  • ΕΤΙΤΑ: "Απίστευτη σκληρότητα του ΑΝΤ1 σε εργαζόμενο τεχνικό"
  • Μέσω Ολλανδίας η είσοδος των σαουδαράβων σε ΑΝΤ1 – Μακεδονία TV

Αιχμές

Το σήμα Nova (αντί για Wind) βλέπουν πλέον οι συνδρομητές της ιστορικής εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, μετά τη συγχώνευση των δύο εταιρειών. Δεν θα προκαλέσει καμιά έκπληξη αν η United Media συνεχίσει να ακολουθεί ευρωπαϊκό δρόμο… H ΑΕΚ μετράει το ύψος των δοκαριών και ως εκ τούτου δεν διεξάγεται ο αγώνας και ο συνδρομητής της Nova […]

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι Τυπολογίες στο Twitter

My Tweets

Παρόν

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ







Tags

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

Τηλ 210-66.65.669
email [email protected]
fax +30-210-66.65.812

© Εφημερίδα Παρόν 2017