Το Jumping Fish είναι ένα από τα πιο φιλόδοξα μουσικά site, το οποίο έχει παρουσιάσει πολλούς και καλούς νέους καλλιτέχνες. Είναι ένα project το οποίο έχει στήσει και τρέχει η Change Music του Πάνου Θεοφανέλλη ειδικά για την Cosmote.
Η Cosmote ανέλαβε μεταξύ άλλων και την χορηγία της συναυλίας των Bon Jovi, και για πρώτη φορά βλέπουμε να λειτουργεί μια συνέργια μεταξύ χορηγιών, καθώς το support act για το opening των Bon Jovi θα βγει μέσα από διαγωνισμό στο Jumping Fish!
Συνεχίζεται η αγωνιώδης αναζήτησης τρόπων αυτοκαταστροφής των δισκογραφικών. Μπροστά στο εύκολο και γρήγορο έσοδο οι εταιρείες ξεχνούν τον ρόλο τους, και συνεχίζουν την δωρεάν καταστροφική διάθεση ρεπερτορίου.
Αυτή τη φορά έχουν εντοπίσει νέα περιοχή δράσης το internet, και με την ευγενική χορηγία μπύρας αυτή τη φορά, μοιράζουν δωρεάν τραγούδια του Φίλιππου Πλιάτσικα και της Ελεονώρας Ζουγανέλη.
Οι εταιρείες αντιλαμβάνονται δεν μπορούν να περιμένουν τα καλά αυτά άλμπουμ να κάνουν τις πωλήσεις τους με τον παραδοσιακό ρυθμό ο οποίος θα μπορούσε να πάρει αρκετούς μήνες, προσπάθησαν να τα μοιράσουν δωρεάν με κάποια εφημερίδα ζητώντας χρήματα, όμως αφού είδαν ότι οι εμπορικές εφημερίδες δεν ενδιαφέρονται για τέτοιου είδους ρεπερτόριο, προτίμησαν την Αθηναϊκή Ζυθοποιϊα.
Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι πως γίνεται μια εταιρεία με τόση κοινωνική ευαισθησία όσο η Αθηναϊκή Ζυθοποιϊα, να μην αντιλαμβάνεται ότι η διάθεση με τέτοιο τρόπο “τζάμπα μουσικής” κάνει περισσότερο κακό, παρά καλό, και αντί να επικοινωνεί στον κόσμο ότι η μουσική είναι κάτι με αξία, εκπαιδεύουμε το κοινό να θεωρεί το ακριβώς αντίθετο.
Στην οικονομική κατάσταση που είναι όλη η χώρα, και ακόμα ειδικότερα η δισκογραφία, όλα αυτά μοιάζουν με σωσίβια, όμως το μόνο που τελικά κάνουν είναι να καταστρέφουν το μέλλον της μουσικής βιομηχανίας.
Αν δεν είχαν ακολουθήσει τέτοιες πρακτικές οι δισκογραφικές, μήπως τελικά θα είμασταν σε καλύτερη μοίρα?
Είναι ενδεικτικό το άρθρο του Πρόδρομου Μιχαήλ που διαβάσαμε στο Tralala.gr – μέσα στο 2010 μοιραστηκαν από διάφορα έντυπα περισσότερα από 28 εκατομμύρια μουσικά cd!
Μόνο και μόνο οι νέες κυκλοφορίες σε εφημερίδες ξεπέρασαν τα 1.000.000 cd.
Έχει σημασία αυτό το στοιχείο να το δούμε και σε σχέση με τις πωλήσεις των σημείων λιανικής στην Ελλάδα. Η μουσική είναι η κατηγορία με τη μεγαλύτερη πτώση σε ποσοστό το οποίο ξεπερνά το 15%, όταν την ίδια στιγμή τόσο τα dvd, όσο και τα videogames έδειξαν άνοδο.
Μήπως στην προσπάθεια τους οι δισκογραφικές να κάνουν τώρα κάποιες πωλήσεις, δυναμιτίζουν κάθε προσπάθεια να υπάρχει υγιής αγορά? Αν η νέα μόδα είναι να μοιράζονται μέσω χορηγιών δωρεάν τα άλμπουμ, ποιός θα επενδύσει ώστε να φτιαχτεί μια καλή, νόμιμη ελληνική υπηρεσία?
Η εκτεταμένη κακοκαιρία στη Μεγάλη Βρετανία επηρέασε αρνητικά τις πωλήσεις του λιανεμπορίου, με αποτέλεσμα τα HMV να ανακοινώσουν ότι θα περιορίσουν το δίκτυο καταστημάτων τους.
Η ειρωνεία είναι ότι η κακοκαιρία έφερε αυξήσεις στις πωλήσεις των supermarket τα οποία αποκτούν ακόμα πιο σημαντικό ρόλο στις πωλήσεις των δισκογραφικών!