Σε πορεία σύγκρουσης τα μέλη της ΕΙΙΡΑ, καθώς έχουν διαμορφωθεί δύο διαφορετικές ομάδες ενόψει του διαγωνισμού ακροαματικότητας. Η μια εξ’αυτών επιθυμεί πλήρη αλλαγή του τρόπου μέτρησης, και στο τραπέζι έχει πέσει ακόμα και η δημοσίευση καθημερινά μετρήσεων, όπως κάνει η AGB για την τηλεόραση!
Η άλλη δεν επιθυμεί ούτε ο τρόπος μέτρησης, ούτε και η εταιρεία μέτρησης να αλλάξει. Τα προβλήματα ρευστότητας που ταλαιπωρούν πλέον όλη την αγορά, άγγιξαν αυτή την εβδομάδα και την εταιρεία που διενεργεί τις έρευνες ακροαματικότητες, με αποτέλεσμα κάποιοι από τους εργαζόμενους να προχωρήσουν σε άτυπη στάση εργασίας.
Όλο και πιο έντονα δραστηριοποιείται στο μουσικό χώρο η 24media, η οποία μεταξύ άλλων site διαχειρίζεται το myspace και το DailyΜotion στην Ελλάδα. Η εταιρεία πριν λίγους μήνες ενδυνάμωσε το δυναμικό της με πρώην στελέχη δισκογραφικών, και το αποτέλεσμα της δουλειάς τους φαίνεται όλο και περισσότερο.
Πέραν από κάποια ενδιαφέροντα εναλλακτικά ελληνικά γκρουπ που κάνουν την εμφάνιση τους στο myspace, η πιο σημαντική εξέλιξη αφορά στο DailyMotion, το οποίο αυτή την εβδομάδα ανακοίνωσε ότι κατέληξε σε με την ΕΜΙ, βάσει της οποίας το site θα φιλοξενεί τις πρώτες μεταδόσεις ελληνικών κλιπ της δισκογραφικής στο internet.
Η συμφωνία αυτή φαίνεται να έχει μόνο επικοινωνιακό ενδιαφέρον για το DailyMotion, εφόσον τα videoclip της δισκογραφικής θα συνεχίσουν να μεταδίδονται κανονικά στην τηλεόραση, και ως εκ τούτου είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα ανέβαινουν ταυτόχρονα και σε άλλα site.
Από τα “1.000 νέα, παλιά αλλά και σπάνια video clips” τα οποία εξασφάλισε το DailyMotion, ελάχιστα (αν όχι κανένα) δεν είναι ήδη διαθέσιμο στο YouTube. Για παράδειγμα το videoclip του Σάκη Ρουβά “Ήρθες”, έχει ανέβει από τουλάχιστον 120 διαφορετικούς χρήστες!
Ουσιαστικά κερδισμένη είναι η ΕΜΙ, η οποία εκτός από τα οικονομικών ανταλλαγμάτων που θα έχει εξασφαλίσει, δεν πρόκειται ουσιαστικά να χάσει και την προβολή που έτσι και αλλιώς είχε.
Με δεδομένο ότι ακόμα και το μεγαλύτερο σε κίνηση video site του πλανήτη, το YouTube, είναι εξαιρετικά ζημιογόνο, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε με ποιό μοντέλο, τα υπόλοιπα site όπως το DailyMotion, Vimeo, Viddler, Veoh (και εκατοντάδες άλλα), θα μπορέσουν να αξιοποιήσουν την μεγάλη κίνηση που έχουν.
Η μείωση της οικονομικής δραστηριότητας και η πτώση της διαφημιστικής πίτας οδηγούν πλέον και τους Αθηναϊκούς ραδιοφωνικούς σταθμούς σε ζημιές. Αυτό φαίνεται να δημιουργεί ευκαιρίες για κάποιους, και σύμφωνα με φήμες που κυκλοφορούν, ο άνθρωπος πίσω από την επιτυχία του Λάμψη και Village, ο ελληνοαυστραλός Peter Yamarellos,έχει επιστρέψει στην Ελλάδα, με ένα νέο σχέδιο.
Κατά τα πρότυπα άλλων χωρών, ο Yamarellos σχεδιάζει να δημιουργήσει ένα καινούργιο ψυχαγωγικό ραδιόφωνο, το οποίο θα μεταδίδεται πανελλαδικά μέσω ενός δικτύου σταθμών. Οι σταθμοί θα χρησιμοποιούν ένα κοινό όνομα το οποίο θα κάνουν license, θα χρησιμοποιούν κάποιες κοινές υποδομές, θα μοιράζονται κάποια κοινά προγράμματα, και θα έχουν μια κοινή εμπορική εκπροσώπηση.
Μπορεί να είναι αρκετά κακή στιγμή για να βρει κανείς διαφημιστικά budget για μια τέτοια ενέργεια, είναι όμως η τέλεια συγκυρία για να βρει διαπραγματεύσιμους ιδιοκτήτες ραδιοφωνικών σταθμών σε όλη τη χώρα.
Και ενώ ένας έλληνας του εξωτερικού που έχει σχέση με τη μουσική και τα μέσα επιστρέφει στη χώρα, ένας άλλος ετοιμάζεται να φύγει…