Συνεχίζονται οι προσφορές καινούργιων δισκογραφικών άλμπουμ από εφημερίδες, παρόλο που θεωρητικά κάτι τέτοιο έγινε ακόμα πιο δαπανηρό με την αύξηση του ΦΠΑ ώστε να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Στελέχη εφημερίδων και δισκογραφικών χωρίς ιδιαίτερη πίεση αποκαλύπτουν το λόγο – βρήκαν αμέσως παραθυράκι ώστε να αποφύγουν το πρόβλημα αυτό. Παρόλο που στην εφημερίδα η συμφωνία για το άλμπουμ κοστίζει ένα συγκεκριμένο ποσό, οι δύο πλευρές συμφωνούν επίσημα να το παρουσιάσουν μικρότερο, και κλείνουν τη διαφορά με άλλα παραστατικά.
Με αυτό τον τρόπο και με δημιουργική λογιστική, εφαρμόζουν το αυξημένο ΦΠΑ σε μια τιμή ενθέτου δώρου που δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα – όλα όμως εμφανίζονται τυπικά σωστά.
Ένθετα νέα άλμπουμ κυκλοφορούν όμως και στην Αγγλία – απλά όχι με τον υπερβολικό τρόπο που το κάνουμε εμείς στην Ελλάδα.
Πριν λίγες εβδομάδες ο Prince επανέλαβε αυτό που είχε κάνει το 2007 – έδωσε το καινούργιο του αλμπουμ με την εφημερίδα Sun.
Η εφημερίδα πούλησε 334,000 περισσότερα τεύχη με το δώρο αυτό, νούμερο που μοιάζει εντυπωσιακό σε σχέση με τις δικές μας κυκλοφορίες, όμως σημαντικά μικρότερο από τα 600,000 που είχε πουλήσει το προηγούμενο άλμπουμ.
Η ένωση λιανεμπορίου ψυχαγωγίας της Βρετανίας είχε προειδοποιήσει για το ενδεχόμενο να καταστραφεί η δισκογραφική σταδιοδρομία του καλλιτέχνη όταν αυτός δοκίμασε την πρώτη φορά την ένθεση.
Η άποψη τους ήταν ότι η μαζική, δωρεάν διανομή ενός άλμπουμ “φθηναίνει” τον καλλιτέχνη και τη δουλειά του, τα περισσότερα cd καταλήγουν στα σκουπίδια, και εφόσον η δισκογραφική δεν έχει ως κίνητρο τις πωλήσεις για να προωθήσει τον καλλιτέχνη, δεν φροντίζει να κρατά τονωμένο το ενδιαφέρον του κοινού.
Σε ένα παραλήρημα του ο Prince δήλωσε ότι θεωρεί τελειωμένο το internet, δεν καταλαβαίνει γιατί πρέπει να δώσει τη μουσική του για πώληση σε υπηρεσίες όπως το iTunes εφόσον δεν είναι διατεθιμένες να του δώσουν χοντρές προκαταβολές (!) και ότι όλα αυτά τα computer και gadget δεν είναι καλά πράγματα!
Με ρυθμούς εξπρές η ομάδα του Public μέσα σε λίγες μόλις μέρες κατέβασε τις ταμπέλες Fnac από τα καταστήματα στο Mall και στη Γλυφάδα, έκανε εικαστικές παρεμβάσεις, ενημέρωσε το προσωπικό, και τα καταστήματα συνέχισαν να λειτουργούν με ελάχιστη διακοπή.
Επιστολή προς τους ραδιοφωνικούς σταθμούς έστειλε η ΑΕΜΑΡ, για να ορίσουν εκπροσώπους που θα ασχοληθούν με το νέο διαγωνισμό για τις μετρήσεις ακροαματικότητας.
Υπάρχουν δύο μέτωπα, αυτοί που υποστηρίζουν τη Focus, και αυτοί που θα ήθελαν κάποια άλλη εταιρεία, παρόλο που καμία άλλη μέχρι σήμερα δεν εμφανίζεται να έχει ιδιαίτερη τεχνογνωσία.
Με το νέο διαγωνισμό είναι ευκαιρία όποια εταιρεία και αν κερδίσει, να φροντίσει η μεθοδολογία που θα ακολουθήσει να ανταποκρίνεται στη σημερινή εποχή. Σημασία έχει κυρίως η προκήρυξη, και οι προϋποθέσεις που θα τεθούν ώστε να μην μπορεί να τεθεί και πάλι υπό αμφισβήτηση το αποτέλεσμα.
Ενώ τα μέλη της ΕΙΙΡΑ εξακολουθούν να φιλονικούν για το αν πρέπει η έρευνα να περιλαμβάνει και κινητά εκτός από σταθερά τηλέφωνα, στην Αγγλία η Rajar ανακοίνωσε πως πάνω από 20% των χρηστών smartphones έχουν εγκατεστημένη την εφαρμογή ραδιοφωνικού σταθμού, και έτσι ακούνε μουσική!
Σημειώνουμε ότι αρκετοί ελληνικοι σταθμοί έχουν αντίστοιχες εφαρμογές για iPhone (Λάμψη,Fresh, Mad Radio κ.α.), οι οποίες είναι εγκατεστημένες σε δεκάδες χιλιάδες κινητά τηλέφωνα.
Το αργότερο μέσα στον Αύγουστο θα υποδεχθούμε δύο ακόμα Apple Stores, ένα στο Κολωνάκι (στο πρώην Goodyʼs), και ένα στο πρώτο επίπεδο του Golden Hall. Το iPhone4 πάντως, ας μην το περιμένουμε πριν το Φθινόπωρο, όπως και το iPad.