• Εφημερίδα Παρόν – paron.gr
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

Music & Media (21/2/2011)

21/02/2011

Η απροσδόκητη αλλαγή όρων συνεργασίας της Apple για όλους όσους πωλούν εφαρμογές για τις συσκευές της, ήρθε να υπενθυμίσει ένα μόνο πράγμα – ότι η εταιρεία έχει και το καρπούζι, και το μαχαίρι.

Οι χειρότεροι φόβοι των δισκογραφικών φαίνεται να επαληθεύονται – η Apple έχει γιγαντωθεί και όντας πλέον ο μεγαλύτερος πωλητής μουσικής παγκοσμίως, αρχίζει πλέον να πιέζει ώστε να πάρε μεγαλύτερο μέρος της πίτας.

Το μερίδιο το οποίο ζητά θα οδηγήσει πολλούς από τους “μεσάζοντες” οι οποίοι δημιουργούσαν υπηρεσίες, εκτός αγοράς.

Αυτοί οι μεσάζοντες ήταν η μόνη ελπίδα για τις δισκογραφικές να δημιουργηθεί ένα αντίπαλο δέος, όμως η Apple τράβηξε το χαλί κάτω από τα πόδια τους.

Η στάση της Apple είναι αντιδεοντολογική, και εξετάζεται από το Αμερικάνικο Υπουργείο Δικαιοσύνης για το αν είναι και παράνομη. Σίγουρα όμως δεν είναι ηθική καθώς επιθυμεί να έχει μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της δισκογραφίας, χωρίς να συμμετέχει καθόλου στο ρίσκο που έχουν οι εταιρείες για να δημιουργήσουν νέους καλλιτέχνες.

Τα νέα δεδομένα ανατρέπουν τελείως τα πλάνα του Spotify, καθώς δύσκολα μπορεί μια τέτοια πλατφόρμα να λειτουργήσει αποκλεισμένη από τις συσκευές της Apple.

Όποιος επιλέξει να αυξήσει τις τιμές του για να διατηρήσει την κερδοφορία, θα βγει τελικά πολύ πιο ακριβός προς τον καταναλωτή σε σχέση με το iTunes store.

Με δεδομένο ότι οι υπόλοιπες ψηφιακές υπηρεσίες δεν αποδίδουν ιδιαίτερα οφέλη για τις δισκογραφικές, αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες θα στραφούν με ακόμα μεγαλύτερη προσοχή στη στήριξη του παραδοσιακού λιανεμπορίου.
Αυτό ασφαλώς δεν είναι λύση μακροπρόθεσμη. Οι εταιρείες καλούνται τελικά να επιλέξουν κάτι το οποίο λανθασμένα όλα αυτά τα χρόνια μπλόκαραν – την εύλογη αμοιβή από τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, με αντάλλαγμα πρόσβαση στη μουσική χωρίς περιορισμούς.

Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι ο έλεγχος τους θα εξαφανισθεί, όμως αυτό σημαίνει ταυτόχρονα ότι θα μπορέσουν να επικεντρωθούν σε αυτό που θα έπρεπε να κάνουν – καλές μουσικές παραγωγές.

Φτωχότερη συναυλιακά θα είναι η καλοκαιρινή περίοδος φέτος, καθώς οι χορηγοί έχουν εξαφανιστεί, και οι θεατές λιγοστεύουν λόγω οικονομικών προβλημάτων. Μεγαλύτερο φαίνεται να είναι το πλήγμα για τους έλληνες καλλιτέχνες, καθώς οι δήμοι αδυνατούν να διαθέσουν οποιοδήποτε ποσό για τη διοργάνωση εκδηλώσεων, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι όποιος επιθυμεί να κάνει συναυλίες θα πρέπει να αναλάβει το μεγαλύτερο μέρος του ρίσκου μόνος του.

Αυτό δημιουργεί ταυτόχρονα κάποιες ευκαιρίες για μικρότερες κινήσεις. Ραδιοφωνικοί σταθμοί οι οποίοι έχουν επίσης πληγει από την κρίση, σε συνεργασία με χώρους εκδηλώσεων πειραματίζονται διοργανώνοντας σε τακτική βάση καλλιτεχνικές βραδυές με φθηνό εισιτήριο, κάτι το οποίο στις περισσότερες περιπτώσεις φαίνεται να έχει επιτυχία.

Την ίδια στιγμή η κρίση έχει οδηγήσει για μια ακόμη φορά τους επιχειρηματίες πίσω από τις μεγάλες κυριακάτικες σε διαπραγματεύσεις για το αν θα μειώσουν τις ακριβές ενθέσεις.

Και όλοι αναμένουν ποιός θα σπάσει πρώτος τη συμφωνία.

  • Click to share on X (Opens in new window) X
  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Click to share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Music & Media Tagged With: Apple, Spotify

Leave a ReplyCancel reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το Παρον της κυριακης

Αιχμές

ΑΙΧΜΕΣ: Τι συμβαίνει στο “ελληνικό Χόλιγουντ”;

Γιατί καθυστερούν φέτος οι σειρές;  Για δύο λόγους που συνδέονται μέσω του ΕΚΟΜΕ και της συνέχεια τους του ΕΚΚΟΜΕΔ Μετά την αλλαγή της νομοθεσίας ο ΕΚΟΜΕ μετατράπηκε σε εργαλεία κρατικών ενισχύσεων ελληνικών σειρών  και …reality και κάποια στιγμή οι υποσχέσεις για χρηματοδότηση σήκωσαν στον αέρα το ταμείο. Τώρα οι σταθμοί είναι απολύτως διστακτικοί και αν […]

RSS Διαβάστε τώρα στο paron.gr

  • MAD VMA 2025: «σάρωσαν» οι καλλιτέχνες και τα τραγούδια της Panik
  • Mad VMA 2025 από τη ΔΕΗ… στιγμές, Backstage Village Festival
  • Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός Τουρκίας: “Επιχειρεί να σφετεριστεί περιοχές ελληνικής δικαιοδοσίας” απαντά η Ελλάδα
  • Live: Μπόκα Τζούνιορς – Μπενφίκα, FIFA CLUB WORLD CUP 2025 (ΑΝΤ1)
  • Disco queen mode: ON – Η Ελένη Φουρέιρα σε ένα act που ξεχώρισε στα Mad VMA 2025 από τη ΔΕΗ
  • Η Τουρκία δημοσιοποίησε τον Θαλάσσιο Χωροταξικό Σχεδιασμό στο σχέδιο της Γαλάζιας πατρίδας…
  • ΚΚΕ: Η ομιλία του Κ. Μητσοτάκη στην Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ ήταν ένα ρεσιτάλ πρόκλησης απέναντι στον λαό
  • «Η Γη της Ελιάς» Επεισόδιο 170 – 4ος κύκλος: Η Άννα, χτυπημένη και τρομοκρατημένη θα κάνει μήνυση;
  • Στο Ευρωκοινοβούλιο έφερε ο Γ. Μανιάτης το θέμα της Ιεράς Μονής του Σινά
  • Mad VMA 2025 από τηv ΔΕΗ… Το μεγαλύτερο μουσικό γεγονός είναι εδώ! (φωτό – βίντεο)

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Καθυστερήσεις για «Το σόι μου»
  • Μαζί ΑΝΤ1+ και DAZN!
  • Ενισχύεται το ΕΡΤ News από Σεπτέμβριο
  • Ανανεώνεται το www.skai.gr
  • Και επίσημα η United Media Sarl αποκτά ποσοστό 50% στον Alpha TV
  • ΑΙΧΜΕΣ: Τι συμβαίνει στο "ελληνικό Χόλιγουντ";
  • Αρχίζει το FIFA Club World Cup 2025 στον ΑΝΤ1
  • Open …ΠΑΟΚ!
  • Π. Μαρινάκης: Σχεδιάζουμε να δώσουμε άδειες σε TV και ραδιόφωνο
  • Εκτός μάνατζμεντ της United Group ο ιδρυτής Ντράγκαν Σόλακ!

Οδηγίες προστασίας σε περίπτωση σεισμού

Tags

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Follow me on Twitter

My Tweets

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 32 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

ΕΠΩΝΥΜΙΑ – ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ:

"ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΚΔΟΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"
ΕΔΡΑ: ΕΘΝ.ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ 253, ΠΑΛΛΗΝΗ,
Τ.Κ.: 15351
ΑΦΜ: 997883048
ΔΟΥ ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΤΗΛ.: 210 66.65.669
EMAIL: info-rheme@paron.gr

ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΚΟΥΡΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ / ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"

Συμμόρφωση με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 Πολιτική Απορρήτου

Μ.Η.Τ. 232455Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232455

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

ΤΗΛ.: 210 66.65.669

email typologies@paron.gr
fax +30-210-66.65.812

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες
Copyright © Εφημερίδα Παρόν 2017 - 2025