Σε καταφύγιο έχει μετατραπεί η Κύπρος για τους Έλληνες καλλιτέχνες. Οι μεν ηθοποιοί έχουν εντοπίσει την αγορά εκεί χρόνια πριν, όμως τώρα πλέον εφόσον η δική μας αγορά αδυνατεί πλέον να συντηρήσει τους τραγουδιστές, οι περισσότεροι έχουν προσθέσει όχι μόνο συναυλίες αλλά και σταθερές εμφανίσεις τους σε μαγαζιά στην Κύπρο.
Κάτι αντίστοιχο φαίνεται ότι θα συμβεί και με τα ελληνικά media – όλοι ψάχνουν να βρουν συνεργασίες στο νησί που θα μπορέσουν να καλύψουν κάποια από τις τρύπες που δημιουργεί η οικονομική κρίση στην Ελλάδα.
Την ίδια στιγμή γίνεται ξεκάθαρο ότι οι προσφορές για τις εφημερίδες είναι ένας φαύλος κύκλος, χωρίς έξοδο. Βοηθούντος της κρίσης, όσες εφημερίδες δεν έχουν δυνατή προσφορά, καταποντίζονται κυκλοφοριακά. Όσες έχουν καλή προσφορά, καταποντίζονται οικονομικά από το κόστος αυτής.
Επειδή προτεραιότητα έχει η πολιτική πίεση, όλες οι εφημερίδες ξαναγυρίζουν πλέον σε δισκογραφικές ζητώντας με ακόμα μεγαλύτερη αγωνία καλές δισκογραφικές προσφορές οι οποίες κοστίζουν.
Η καθίζηση των εσόδων των μέσων μαζικής ενημέρωσης ακουμπά και με ένα άλλο τρόπο την μουσική βιομηχανία: οι καταβολές δικαιωμάτων τόσο σε ΑΕΠΙ, όσο και στους οργανισμούς συλλογικής διαχείρισης θα είναι κατ’αναλογία μειωμένες.
Αυτό μπορεί να ακούγεται αδιάφορο, όμως όταν η τηλεοπτική αγορά έχει απωλέσει εκατοντάδες εκατομμύρια σε έσοδα, η αντίστοιχη απώλεια της μουσικής βιομηχανίας είναι σημαντική.
Μια δυναμική ανακοίνωση, και εντονότατη προβολή από την Apple ήταν ικανή για να ταρακουνηθούν τα παγκόσμια chart πωλήσεων μουσικής και να δούμε στην κορυφή την δισκογραφία των Beatles.
Παρόλο που αρχικά πολλοί απόρησαν με την έμφαση της Apple και ειρωνικά έλεγαν ότι αφορά μόνο τον Steve Jobs, οι πωλήσεις των άλμπουμ τους διέψευσαν.
Μπορεί στην Αγγλία η Tesco βρίσκεται σε μια μεγάλη αντιπαράθεση προσπαθώντας να εξασφαλίσει τη δυνατότητα στους πελάτες cd να κατεβάζουν τα τραγούδια και μέσω internet, όμως η Amazon με τα κινηματογραφικά studio βρίσκεται ένα βήμα πιο μπροστά και δίνει τη δυνατότητα σε όσους αγοράζουν μια ταινία σε dvd, να μπορούν να την βλέπουν και online.
Ένα νέο μουσικό κανάλι, το Vintage TV, φαίνεται ότι κάνει πάταγο. Το κανάλι αυτό παίζει μόνο μουσική η οποία έχει παραχθεί από τη δεκαετία του 1940, μέχρι και αυτή του 1980!
Στο χώρο της μουσικής βιομηχανίας εισβάλλει ο τιτάνας των media, Ρούπερτ Μέρντοχ, δια της πλαγίας οδού. Στην γενέτειρα του Αυστραλία δημιουργεί μια νέα εταιρεία ticketing, και σχέδιο του φαίνεται να την επεκτείνει σε όλο τον πλανήτη.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του είναι αποφασισμένος να χρησιμοποιήσει όλη τη δύναμη media που έχει, προκειμένου να προσφέρει πιο ελκυστικές προσφορές σε διοργανωτές εκδηλώσεων προκειμένου να χρησιμοποιήσουν τις δικές του υπηρεσίες.