• Εφημερίδα Παρόν – paron.gr
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

Music & Media (24/5/2011)

24/05/2011

Συνεχίζονται οι κυκλωτικές κινήσεις των παραδοσιακών “δισκογραφικών” προς τους καλλιτέχνες οι οποίοι τον τελευταίο καιρό είχαν ημι-ανεξαρτητοποιηθεί και λειτουργούσαν ερήμην των εταιρειών τους, και με την υποστήριξη συνεργατών τους οποίους οι ίδιοι πλήρωναν.

Το μήνυμα των δισκογραφικών είναι σαφές – ή είστε μαζί μας, ή δεν θα είστε, δεν υπάρχει γκρι περιοχή στη συνεργασία με την εταιρεία.

Emi, Sony, Universal έχουν στόχο να κάνουν μικρότερη δομή, αλλά πολύ πιο ευέλικτη και να διαχειρίζεται όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων των καλλιτεχνών.

Θα έχει ενδιαφέρον να εξετάσει κανείς το πως θα αντιδράσουν σε μια τέτοια αλλαγή στάσης μεγάλοι καλλιτέχνες οι οποίοι έτσι και αλλιώς έχουν δημιουργήσει τη δική τους ομάδα συνεργατών.

Ο Alpha είναι πολύ κοντά στο να κλείσει το “The Voice” το ποιό δημοφιλές μουσικό talent show της Αμερικής αυτή την τηλεοπτική περίοδο. Το δευτέρο επεισόδιο του συγκεκριμένου παιχνιδιού είδαν 12.000.000 τηλεθεατές και είναι το πρώτο πρόγραμμα σε τηλεθέαση του NBC από τον Νοέμβριο του 2005.

Το ενδιαφέρον είναι ότι η Universal Music Greece έχει ήδη εξασφαλίσει το δισκογραφικό κομμάτι των δικαιωμάτων. Στόχος της δισκογραφικής είναι να υπάρχει ένα ολοκληρωμένο πολυετές marketing plan για τον νικητή του talent show, στο οποίο η συνεργασία της με τον Alpha θα είναι εκτεταμένη.

Όπως αναμενόταν τα HMV πούλησαν την αλυσίδα βιβλιοπωλείων Waterstones. Η τιμή πώλησης ήταν 53 εκατομμύρια λίρες, γεγονός που θα βελτιώσει τα μεγέθη της εταιρείας, ενώ παράλληλα θα της επιτρέψει να αναπτύξει περισσότερο το βιβλίο χωρίς να κανιβαλίζει τις πωλήσεις της μέχρι πρόσφατα άλλης εταιρείας της.

Η αλυσίδα δέχεται έντονη κριτική για το γεγονός ότι μέσα από τον έντονο πόλεμο που έχει ανοίξει τα τελευταία χρόνια με τα σούπερ μάρκετ τα οποία κατέχουν 25% της αγοράς, έχει οδηγηθεί να αλοιώσει τον χαρακτήρα της εστιάζοντας στις προσφορές των νέων κυκλοφοριών, και έχει περιορίσει τον κατάλογο.

Ένα άλλο ενδιαφέρον οικονομικό στοιχείο που έρχεται από την Αγγλία έχει να κάνει με το πόσα χρήματα χαλάνε οι Βρετανοί για την μουσική.

Σύμφωνα με έρευνα καταναλωτικών συνηθειών, το 2000 ο μέσος βρετανός ξόδευε το 0.38% των χρημάτων του για μουσική, δηλαδή 38 πένες για κάθε 100 λίρες που είχε.

Το 2010 το ποσό αυτό έχει μειωθεί στο 0.29%. Οι ερμηνείες πολλές. Πειρατεία, πολλαπλές επιλογές να ακούσει κανείς δωρεάν μουσική, όπως επίσης και το γεγονός ότι το πορτοφόλι πολιορκούν όλο και περισσότερα ψυχαγωγικά προϊόντα – π.χ. τα “apps”.

Παρόλα αυτά το απόλυτο νούμερο παραμένει συγκλονιστικά μεγάλο, καθώς αντιστοιχεί σε 2.9 δισεκατομμύρια λίρες το χρόνο!

Στην Γαλλία, πριν προλάβει να κλείσει μερικές εβδομάδες εφαρμογής η νέα νομοθεσία για την προστασία του περιεχομένου, πάγωσε από τα αρμόδια υπουργεία.

Σύμφωνα με την νομοθεσία αυτή αν τρεις φορές ένα συνδρομητής “παρανομήσει” θα χάνει δια παντώς την πρόσβαση στο internet. Για τον σκοπό αυτό έχει συσταθεί ένας φορέας ο οποίος συγκεντρώνει στοιχεία για το τι κάνουν όλοι οι χρήστες internet στη Γαλλία.

Ο λόγος που πάγωσε? Hackers έκλεψαν δεδομένα από τον φορέα αυτό ο οποίος υποτίθεται ότι θα διασφάλιζε το απόρρητο των στοιχείων που συλλέγει!

  • Click to share on X (Opens in new window) X
  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Click to share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Music & Media Tagged With: EMI, HMV, Sony, The Voice, Universal

Leave a ReplyCancel reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το Παρον της κυριακης

Αιχμές

ΑΙΧΜΕΣ: Καταγγελία για εργασιακό εκφοβισμό σε ΜΜΕ!

“Μην αγοράζετε” διότι οι ιδιοκτήτες δεν πουλάνε. Και όχι μόνο δεν πουλάνε, αλλά και αναπτύσσονται. Μείνετε συντονισμένοι για τις εξελίξεις. Σε πολύ μεγάλο φορέα, στο ενημερωτικό του τμήμα καταγράφονται από μία σειρά ανησυχητικά  κρούσματα στην κατηγορία του εργασιακού εκφοβισμού με φράσεις του τύπου “είστε άχρηστοι”  απευθυνόμενος/η  προς το σύνολο των εργαζομένω και “δεν θέλω αυτή […]

RSS Διαβάστε τώρα στο paron.gr

  • Ν. Φαραντούρης στο “Π”: Εξωτερική Πολιτική: Η ολιγωρία οδηγεί σε τετελεσμένα
  • Στ. Σιμόπουλος στο “Π”: Η τρομοκρατική επίθεση στο σπίτι μου οφείλεται καθαρά στις απόψεις μου
  • Ανάγκη προσαρμογής της στρατηγικής μας στη νέου τύπου τουρκική απειλή – Γράφει ο ΛΑΖΑΡΟΣ ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗΣ
  • Β. Κορκίδης στο “Π”: Οι νέες και μικρές επιχειρήσεις χρειάζονται λιγότερη γραφειοκρατία
  • Π. Γερουλάνος στο “Π”: Υπάρχουν γόρδιοι δεσμοί στην πολιτική;
  • Οι αθλητικές τηλεοπτικές μεταδόσεις – ΚΥΡΙΑΚΗ (15/6)
  • Ζωντανά: ΚΥΡΙΑΚΗ Α´ ΜΑΤΘΑΙΟΥ – ΟΡΘΡΟΣ και ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ (ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ)
  • ΚΑΙΡΟΣ: Ηλιοφάνεια και ανομβρία
  • Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Η Κινητή Ιατρική Μονάδα ταξίδεψε στη Σάμο για δωρεάν εξετάσεις στους κατοίκους
  • VIΠ Καλά Γεράματα – Επεισόδιο 34: «Ο πρώην της Τζωρτζίνας» εμφανίζεται στο BUONA MATTINA και φέρνει τα πάνω κάτω!

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Η Εθνική Μπάσκετ στην ΕΡΤ
  • Η Εθνική Ελπίδων στην ΕΡΤ
  • Ενισχύεται το ΕΡΤ News από Σεπτέμβριο
  • Νέο ΔΣ στην Alter Ego Studios
  • ΑΙΧΜΕΣ: Καταγγελία για εργασιακό εκφοβισμό σε ΜΜΕ!
  • Τέλος για την εκπομπή "Weekenders"
  • Στις έντυπες "Τυπολογίες": Εποχή υποσχέσεων στα media
  • Χρηματοδότηση για τους τέσσερις κύκλους της σειράς «Μαίρη, Μαίρη, Μαίρη»
  • Nextstep media από τον Γιάννη Κουρτάκη
  • To FIFA Club World Cup στον ΑΝΤ1

Οδηγίες προστασίας σε περίπτωση σεισμού

Tags

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Follow me on Twitter

My Tweets

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 32 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

ΕΠΩΝΥΜΙΑ – ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ:

"ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΚΔΟΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"
ΕΔΡΑ: ΕΘΝ.ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ 253, ΠΑΛΛΗΝΗ,
Τ.Κ.: 15351
ΑΦΜ: 997883048
ΔΟΥ ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΤΗΛ.: 210 66.65.669
EMAIL: info-rheme@paron.gr

ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΚΟΥΡΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ / ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"

Συμμόρφωση με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 Πολιτική Απορρήτου

Μ.Η.Τ. 232455Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232455

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

ΤΗΛ.: 210 66.65.669

email typologies@paron.gr
fax +30-210-66.65.812

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες
Copyright © Εφημερίδα Παρόν 2017 - 2025