Η οικονομική κρίση που χτυπάει την Ελλάδα δεν έδωσε την ευκαιρία σε πολλά από τα πλάνα των δισκογραφικών εταιρειών να προχωρήσουν. Παρόλα αυτά, όλοι προχωρούν σε εναλλακτικά σχέδια και προσπαθούν να καλύψουν τις τρύπες τις οποίες δημιουργεί η ολοένα και μικρότερη κίνηση του λιανεμπορίου, αλλά και των ψηφιακών πωλήσεων μουσικής.
Το εισόδημα του Έλληνα πολίτη συμπιέζεται όλο και περισσότερο, και αυτό αναπόφευκτα θα περιορίσει τα ποσά τα οποία δαπανά πλέον και στην ψυχαγωγία του, ακόμα και αν αυτό αφορά πλέον και το σπίτι.
Ο καταναλωτής θα αναζητήσει και πάλι ευκαιρίες οικονομικές, και θα προσπαθήσει με λιγότερα χρήματα να καλύψει περισσότερες ανάγκες, γεγονός το οποίο δεν αποκλείεται να οδηγήσει τις εφημερίδες σε ένα νέο κύκλο αντιπαράθεσης και προσφορών.
Παρόλο που όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης αντιμετωπίζουν αυξανόμενα προβλήματα, οι εφημερίδες φαίνονται να είναι οι πλέον στριμωγμένες καθώς τόσο οι κυκλοφορίες, όσο και τα διαφημιστικά έσοδα πέφτουν ραγδαία.
Για όσες αποφασίζουν να μείνουν στο παιχνίδι, η επιλογή των καλών προσφορών είναι μονόδρομος, και το νέο κύκλο ανοίγει η Real News με μια κολοσσιαία για την εποχή συμφωνία με την ΕΜΙ.
Με μια συμφωνία η αξία της οποίας ξεπερνά το ένα εκατομμύριο ευρώ, η εφημερίδα θα διαθέσει τις επόμενες Κυριακές σαράντα άλμπουμ του Γιάννη Πάριου, ενός από τους πλέον αγαπητούς στο κοινό καλλιτέχνες.
Με την κίνηση της αυτή η εφημερίδα εξασφαλίζει για τους επόμενους τουλάχιστον 10 μήνες μια πάρα πολύ δυνατή προσφορά, γεγονός που θα αναγκάσει βασικούς ανταγωνιστές της να κάνουν εξίσου θαραλλέες κινήσεις οι οποίες όμως ίσως τους δημιουργήσουν περισσότερα οικονομικά προβλήματα.
Θυμίζουμε ότι η ΕΜΙ πριν από μερικούς μήνες είχε κάνει μια εξίσου καλή συμφωνία με την Καθημερινή, γεγονός που της επέτρεψε παρόλη την κρίση να διατηρήσει καλά οικονομικά αποτελέσματα.
Για μια ακόμη φορά φαίνεται το πόση σημασία έχει το να χτίζει μια δισκογραφική εταιρεία διαχρονικά ένα δυνατό κατάλογο, και να μην εστιάζει μόνο σε πρόσκαιρες επιτυχίες.
Από την άλλη μεριά η Universal Music επενδύει σε νέα ονόματα, με στόχο να μπορέσει να τα δουλέψει συνολικότερα και όχι μόνο δισκογραφικά. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα κανάλια είχαν ως συνέπεια την αναβολή των συζητήσεων για την έναρξη και στη χώρα μας του μουσικού τηλεοπτικού διαγωνισμού “The Voice”, του οποίου η εταιρεία έχει τα δικαιώματα.
Αυτό όμως δεν εμπόδισε την εταιρεία να κλείσει συμφωνία στην Αλβανία με το Top Channel, και με τον τρόπο αυτό να ξεκινήσει ουσιαστικά δραστηριότητα σε μια νέα αγορά η οποία δεν φαίνεται να επηρεάζεται από την οικονομική κρίση στο βαθμό που έχουμε επηρεαστεί εδώ.
Η Universal Music έχει επίσης αυτόνομη παρουσία στη Βουλγαρία, και μαθαίνουμε ότι και εκεί γίνεται προσπάθεια να ξεκινήσει η αντίστοιχη τηλεοπτική παραγωγή.
Στις περισσότερες βαλκανικές αγορές μια τέτοια δραστηριότητα είναι η μόνη η οποία φαίνεται να έχει ενδιαφέρον, καθώς η πειρατεία δεν αφήνει καμία πιθανότητα άλλου εσόδου.