Συνεχίζονται οι διαβουλεύσεις για τη δημιουργία μιας μεγάλης πλατφόρμας για μουσική στο internet.
Το Spotify διαμήνυσε σε όλους τους ενδιαφερόμενους, συμπεριλαμβανομένου του Θοδωρή Κυριακού, ότι δεν τους απασχολεί η Ελλάδα.
Αυτή τη στιγμή όλοι λοιπόν ψάχνουν εναλλακτικές λύσεις. Η πιο σοβαρή φαίνεται να είναι η Simfy, η γερμανική αντίστοιχη με το Spotify πλατφόρμα, με την οποία είναι αρκετά κοντά ο όμιλος Antenna, μέσω των επαφών του Mark Smith, του στελέχους που έχει επιφορτιστεί με την υπόθεση αυτή.
Μέσα στις συζητήσεις αυτές εμπλέκεται και η Hellas On Line, την οποία πρόκειται να χρησιμοποιήσουν για την υλοποίηση της υπηρεσίας, με την ελπίδα ότι μέσω αυτής θα μπορέσουν ουσιαστικά να επεκτείνουν την υπηρεσία σε όλους τους πελάτες της Vodafone.
Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι ισχυρό ρόλο στην υπόθεση παίζει ο Β. Αντίππας, ο οποίος φαίνεται να έχει πείσει τον Θ. Κυριακού ότι μια συνεργασία ανάμεσα σε Universal και Heaven είναι αρκετή αρχικά, και ότι οι υπόλοιπες δισκογραφικές θα αναγκαστούν να συρθούν και αν συνθηκολογήσουν στη συνέχεια, με χαμηλότερα ποσοστά από αυτά που πραγματικά τους αντιστοιχούν.
Όπως είναι φυσικό κάτι τέτοιο προκαλεί έντονο εκνευρισμό στο στρατόπεδο Sony, και ΕΜΙ, οι οποίες δεν πρόκειται να συμφωνήσουν σε κάτι τέτοιο.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το τι θα κάνει ένας ακόμα πολύ μεγάλος παίκτης, ο Κώστας Γιαννίκος, ο οποίος όμως έχει προς το παρόν παραχωρήσει όλα τα ψηφιακά δικαιώματα στη Warner.
Κάτι που επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι ότι μια ακόμα πλατφόρμα ετοιμάζεται αυτή τη στιγμή, η οποία πολύ πιθανό να αποτελέσει μέρος του βασικού πακέτου υπηρεσιών του ομίλου ΟΤΕ…
Ως αναληθείς χαρακτηρίζει ο Θάνος Καραγρηγόρης τις φήμες ότι έχει δώσει απαλλακτικά σε διάφορους καλλιτέχνες της Universal. Εκτιμά ότι οι φήμες αυτές έχουν δημιουργηθεί λόγω του γεγονότος ότι διευθυντές δισκογραφικών φλερτάρουν με αρκετούς καλλιτέχνες της Universal Music, των οποίων τα συμβόλαια πλησιάζουν προς τη λήξη τους.
Τα μαχαίρια όμως δεν έχουν βγει μόνο μεταξύ διευθυντών δισκογραφικών, αλλά ανάμεσα σε όλους όσους βρίσκονται γύρω από καλλιτέχνες.
Διευθυντές δισκογραφικών κακοχαρακτηρίζουν άλλους διευθυντές, αυτοί με τη σειρά τους μάνατζερς, και οι τελευταίοι άλλους μάνατζερς, εταιρείες δημοσίων σχέσεων και ραδιοφωνικούς σταθμούς.
Το πρόβλημα όλων ότι η πίτα μικραίνει, και εφόσον δεν είναι αρκετή για όλους όσοι καταφέρνουν να πείσουν με επιχειρήματα για το έργο που προσφέρουν, επιχειρούν να διαβάλλουν όλους τους υπολοίπους.
Η κρίση οδηγεί σε συνενώσεις, αυτές μπορεί σε μεγαλύτερη εικόνα να σώζουν καταστάσεις, αλλά σε συγκεκριμένες αγορές θα οδηγήσουν σε μια έμμεση συγκέντρωση. Δεν αποκλείεται λοιπόν μέσα στις ερχόμενες εβδομάδες μια συνεργασία εκδοτικων επιχειρήσεων να σχηματίσει ένα ραδιοφωνικό γκρουπ το οποίο θα ελέγχει έμμεσα το 44% της ακροαματικότητας!
Όχι ότι κάτι τέτοιο θα πρέπει να απασχολεί κανέναν, αφού ακόμα και σήμερα ένας από τους πιο δυναμικά ανερχόμενους ομίλους, ελέγχει πάνω από το 34% της ακροαματικότητας (ΣΚΑΙ, Μελωδία, Red, Play).