Όπως ήταν αναμενόμενο, σοβαρές εξελίξεις στο δισκογραφικό τοπίο φαίνεται να φέρνει η μεταγραφή του Γιάννη Πλούταρχου από την ΕΜΙ στη Heaven music. Aυτή είναι άλλωστε η δευτερή μεταγραφή καλλιτέχνη από πολυεθνική στην εταιρία του ομίλου ΑΝΤ1, και έρχεται μάλιστα λίγο καιρό αφού η ΕΜΙ έκανε ένα ιδιαίτερο μεγάλο προωθητικό πλάνο για τον καλλιτέχνη.
Τα νερά ταράζει και πάλι ο Μάκης Πουνέντης, αφού σύμφωνα με τους διευθυντές των πολυεθνικών το πρόβλημα ξεκινάει από την στιγμή που ο διευθυντής της Heaven, ο οποίος είναι ταυτόχρονα και βασικό στέλεχος του ομίλου Ant1, χρησιμοποιεί ως όχημα για αυτές τις μεταγραφές τον ραδιοφωνικό σταθμό του ομίλου “Ρυθμό 949», σταθερά έναν από τους πρώτους σε ακροαματικότητα μουσικούς σταθμούς της χώρας.
Η μομφή από την πλευρά των πολυεθνικών είναι ότι ο Μάκης Πουνέντης χρησιμοποιεί τον Ρυθμό με διπλό τρόπο. Όταν πλησιάζει προς την ολοκλήρωση του το συμβόλαιο ενός καλλιτέχνη άλλης εταιρείας, σταματά τελείως την υποστήριξη προς τον τελευταίο δίσκο του, και λίγο καιρό μετά ξεκινά το φλερτ σε αυτόν υποστηρίζοντας ότι οι χαμηλή απόδοση στο Music Control έχει να κάνει με την κακή απόδοση της μέχρι σήμερα δισκογραφικής του. Αμέσως μετά διασφαλίζει airplay στους καλλιτέχνες σε περίπτωση που υπογράψουν συμβόλαιο μαζί του.
Το γεγονός ότι ο Ρυθμός εξακολουθεί μετά από χρόνια να βρίσκεται στις επιλογές του κοινού, και η ικανότητα του Μ. Πουνέντη να είναι κοντά στους καλλιτέχνες, όποτε και για όσο χρειαστεί, έχουν μετατρέψει τη Heaven που όλοι θεωρούσαν τελειωμένη, στη μεγαλύτερη απειλή των τοπικών τμημάτων των πολυεθνικών.
Με δεδομένο ότι ο Πουνέντης μιλάει πλέον με όλους τους καλλιτέχνες, σε όποια δισκογραφική και αν είναι, έχει κάνει τις πολυεθνικές να συνασπίζονται γύρω από μια παλιά σκέψη: Universal, Minos EMI και Sony Music συζητούν για μια ακόμη φορά να εξαιρέσουν από τις μετρήσεις του music control τον Ρυθμό αφού κατά την κρίση τους χρησιμοποιεί τα αποτελέσματα των μετρήσεων για τη δημιουργία εντυπώσεων.
Σημειώνουμε ότι αυτή ήταν θέση την οποία επανηλλειμένα είχε εκφράσει στο παρελθόν ο διευθύνων σύμβουλος της Sony Music, όταν έβλεπε να ακολουθείται η ίδια τακτική με την Έλενα Παπαρίζου, ενώ ακόμα παλαιότερα ίδια υπήρξε η τοποθέτηση σχετικά με τα ραδιόφωνα του Κώστα Γιαννίκου.
Στο τραπέζι έπεσε ακόμα και το ενδεχόμενο να σταματήσουν τελείως το Music Control, δεδομένου ότι δεν έβρισκαν το λόγο να πληρώνουν ακριβά για την εποχή ένα εργαλείο το οποίο σε μεγάλο βαθμό αποπροσανατολίζει όλη τη μουσική βιομηχανία.
Για τους ίδιους λόγους καταργήθηκε και το IFPI Chart, εφόσον οι πολυεθνικές θεώρησαν ότι ένα εργαλείο που είχαν φτιάξει ώστε να προωθούν τις κυκλοφορίες τους, ο Κ. Γιαννίκος βρήκε τον τρόπο να το κατακλύσει σχεδόν ολοκληρωτικά.
Συνεχίζονται τα σοβαρά προβλήματα με το Greek Idol αφού οι συμμετοχές παραμένουν ελάχιστες ενώ η πρώτη οντισιόν που ήταν προγραμματισμένη για της 20 Νοεμβρίου στην Κύπρο αναβλήθηκε.
Οι ιθύνοντες του Alpha θέλοντας να καλύψουν επικοινωνιακά την αναβολή αποφάσισαν να στείλουν στην Λευκωσία την παρουσίαστρια του talent show Ρούλα Κορομηλά. Έχουν αναρωτηθεί όμως εκεί στον Alpha, αν αντί για προτέρημα είναι αδυναμία του Greek Idol 2 ότι η Ρούλα Κορομηλά αυτή την περίοδο είναι απόλυτα ταυτισμένη με το reality Big Brother (το οποίο και παρουσιάζει) γεγονός που πιθανόν να λειτουργεί ως ανασταλτικός παράγοντας για τους επίδοξους καλλιτέχνες;