Σημαντικές αλλαγές είχαμε την εβδομάδα που μας πέρασε στη Universal Music Greece, την δισκογραφική εταιρεία με το μεγαλύτερο market share τον καιρό αυτό.
Ο Θάνος Καραγρηγόρης, μετά από αρκετό καιρό στο τιμόνι της εταιρείας παραιτήθηκε. Επίσημα δεν έχει γίνει γνωστό ποιοί ήταν οι λόγοι, οι φήμες είναι πολλές, όμως αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι το γεγονός ότι μέσα σε μια μέρα διακόπηκε ολοκληρωτικά η συνεργασία.
Προσωρινά στο τιμόνι της εταιρείας βρίσκεται ο Βίκτωρ Αντίππας, υπό την ευθύνη του οποίου βρίσκεται πολλά χρόνια τώρα η Ελλάδα.
Οι πληροφορίες που είχαν κυκλοφορήσει και ήθελαν τον Μιχάλη Χατζηγιάννη να εμφανίζεται ως καλλιτεχνικός διευθυντής της εταιρείας, και ο Πασχάλης Μουχταρίδης με διευρυμένες αρμοδιότητες, δεν φαίνεται να έχουν βάση.
Ο Βίκτωρ Αντίππας είναι αποφασισμένος να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά της δισκογραφίας, να δώσει νέα πνοή στην εταιρεία, και αναζητά ένα δυναμικό σχήμα διαχείρισης της Universal Music Greece, προκειμένου να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο το μερίδιο αγοράς της.
Σίγουρο είναι ότι αναβαθμισμένο ρόλο στο νέο σχήμα θα έχει η κόρη του, Άννα-Μαρία Αντίππα, η οποία στο πρόσφατο παρελθόν βρέθηκε στη Heaven Music, κάτω από τον Μάκη Πουνέντη. Ο τομέας ευθύνης σημαντικός καθώς έχει την ανάπτυξη ρεπερτορίου (A&R), όπως επίσης και δικαίωμα υπογραφής για οικονομικά ζητήματα.
Το επόμενο βήμα του Θάνου Καραγρηγόρη δεν είναι ακόμα γνωστό, όμως αυτό που θεωρείται βέβαιο είναι ότι θα είναι άμεσο, καθώς διακρίνεται μια κινητικότητα από την πλευρά καλλιτεχνών.
Από απογοήτευση μέχρι εκνευρισμό προκάλεσε η φετινή διοργάνωση της Eurovision από την ΕΡΤ. Η κατεύθυνση που έδωσε ο αρμόδιος Υπουργός στο να σταματήσουν τις φιέστες και να μην προκαλούν με έξοδα, έφτασε στο άλλο άκρο.
Κατάφερε λοιπόν η σημερινή διοίκηση της ΕΡΤ το ακατόρθωτο – να πάρει ένα θεσμό ο οποίος είχε 70% τηλεθέαση, και να τον κάνει να έχει 16%!
Οι λίγοι λοιπόν οι οποίοι παρακολούθησαν την παραγωγή απόρησαν πως γίνεται μια εταιρεία η οποία έχει τόσους χιλιάδες εργαζομένους ειδικούς στην τηλεόραση, με υποδομές εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, με ετήσιο προϋπολογισμό τεράστιο, να παρουσιάζει ένα απαράδεκτο τηλεοπτικό αποτέλεσμα που συγκρινόταν με παραγωγές του Τηλεάστυ.
Η διοίκηση του οργανισμού θα πρέπει να εξετάσει πόσο τελικά κόστισε η απαξίωση ενός θεσμού – πως γίνεται να κληρονομείς κάτι που έχει κοστίσει κάποια εκατομμύρια ευρώ για να είναι τόσο δημοφιλές μετά από χρόνια, και να καταφέρνεις μέσα σε μερικές ώρες να το γκρεμίσεις.
Το αν τα τραγούδια ήταν καλά ή κακά, και το αν ο θεσμός της Eurovision είναι σημαντικός ή όχι δεν έχει καμία σχέση με το αν οι άνθρωποι οι οποίοι πληρώνονται για να κάνουν μια δουλειά, στην προκειμένη περίπτωση μια τηλεοπτική παραγωγή, γνωρίζουν να την κάνουν ή κακώς βρίσκονται εκεί που βρίσκονται.