Σε ισχυρό παράγοντα της διαφημιστικής αγοράς εξελίσσεται η ΕΡΤ. Μετά τον πρώτο διαγωνισμό των 60.000 ευρώ για τη διαφημιστική εκστρατεία της, το ΔΣ της εταιρείας ενέκρινε κονδύλι ύψους 360.000 ευρώ για τη νέα διαφημιστική εκστρατεία της κρατικής τηλεόρασης.
Το ποσό των 360.000 ευρώ εντάσσεται στις δαπάνες του προϋπολογισμού για το 2021 και περιλαμβάνει την παραγωγή έως 15 διαφημιστικών ταινιών, διάρκειας 10 έως 60 δευτερολέπτων, για την εταιρική προβολή και προώθηση του προγράμματος των καναλιών (γραμμικών και μη γραμμικών), των ραδιοφωνικών σταθμών, του ERTFLIX, της διαδικτυακής σελίδας, των Μουσικών Συνόλων, του Αρχείου και των δράσεων της ΕΡΤ ΑΕ στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τη διαδικτυακή σελίδα, το ERTFLIX και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.