Ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος παρουσιάζει το νέο του λογότυπο, το οποίο αποτυπώνει την ταυτότητα του Συνδέσμου όπως αυτή έχει διαμορφωθεί σήμερα κι εκφράζει το όραμα και τις δράσεις για πιο υπεύθυνη, συμπεριληπτική, αποτελεσματική επικοινωνία και βιώσιμες πρακτικές.
Με ενεργή παρουσία και πάντα στο πλευρό των διαφημιζόμενων επιχειρήσεων από το 1978, ο ΣΔΕ προχωρά στο αύριο. Το νέο λογότυπο αποτυπώνει τη δυναμική τροχιά και τον μετασχηματισμό του Συνδέσμου των τελευταίων ετών.
Η βασική ιδέα στην οποία στηρίχθηκε η δημιουργική ομάδα της we design που σχεδίασε το λογότυπο, είναι η λέξη ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ. Εκεί βασίστηκε η σχεδιαστική της προσέγγιση.
Όλα ξεκινούν από τον κύκλο. Το σχήμα που συμβολίζει την ολότητα ενός οργανισμού και την ψηφιακή απόδοση μιας εικόνας. Χρησιμοποιήθηκε η οικεία γραφή της σύνδεσης των κύκλων για την απεικόνιση της επικοινωνίας, της ενότητας, του συνδέσμου των εταιριών και των marketers.
Το τελικό σχήμα είναι το ακρώνυμο ΣΔΕ. Ένα αποδομημένο και ανοιχτό σχήμα που συμβολίζει την εξωστρέφεια, το δυναμισμό, την προσβασιμότητα και τη συνεχή εξέλιξη του Συνδέσμου στην ψηφιακή εποχή.
Η ελληνική ταυτότητα τονίζεται από το φωτεινό και δυνατό μπλε χρώμα.
«O ΣΔΕ είναι σήμερα πιο δυναμικός και ανοιχτός από ποτέ. Από ιδρύσεως έως και σήμερα, είμαστε ο μοναδικός θεσμικός φορέας των διαφημιζομένων στην Ελλάδα, η «φωνή» 90 και πλέον επιχειρήσεων -μικρών, μεσαίων και μεγάλων- που δραστηριοποιούνται σε πολλούς διαφορετικούς τομείς της αγοράς. Τα τελευταία χρόνια μπήκαμε σε νέα τροχιά. Στη διάρκεια της μακροχρόνιας οικονομικής και κοινωνικής ύφεσης, σταθήκαμε απέναντι στις δυσκολίες δυναμικά, χωρίς να τις παραγνωρίζουμε, χωρίς να αγνοούμε τον άμεσο αντίκτυπό τους τόσο στις επιχειρήσεις όσο και στην κοινωνία. Παράλληλα όμως, αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με την ίδια βαρύτητα με τις μακροπρόθεσμες ανάγκες των brands, διευρύνοντας σημαντικά τη δική μας agenda και φέρνοντας το μέλλον της επικοινωνίας στην agenda των Ελλήνων marketers», δήλωσε ο Γρηγόρης Αντωνιάδης, Πρόεδρος του ΣΔΕ.
Η Γενική Διευθύντρια του ΣΔΕ, Νερίνα Κομιώτη, δήλωσε: «Συνήθως η αλλαγή λογοτύπου και εταιρικής ταυτότητας σηματοδοτεί την εκκίνηση, την αρχή μιας νέας εποχής. Στον ΣΔΕ έχουμε ήδη αλλάξει. Γίναμε περισσότερο εξωστρεφείς, περισσότερο digital και πολίτες του κόσμου, xωρίς να χάσουμε ούτε στιγμή την επαφή με την ελληνική πραγματικότητα και τις ανάγκες των επιχειρήσεων και των marketers που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας. Επιδιώκουμε να κάνουμε όλους τους εμπλεκόμενους του συστήματος της επικοινωνίας κοινωνούς του οράματός μας και αρωγούς της προσπάθειάς μας για υπεύθυνη, συμπεριληπτική, αποτελεσματική επικοινωνία και βιώσιμες πρακτικές. Μιλάμε, επιχειρηματολογούμε, συμφωνούμε, στηρίζουμε, διαφωνούμε, παρεμβαίνουμε, αφουγκραζόμαστε, διεκδικούμε, διαμορφώνουμε, εκπαιδεύουμε, συμβουλεύουμε, καθοδηγούμε. Με το βλέμμα στραμμένο στη μεγάλη διοργάνωση του Global Marketer Conference 2022, αυτή ήταν η καταλληλότερη στιγμή να αλλάξουμε λογότυπo».