Αλλάζουν τα δεδομένα στις υπηρεσίες streaming.Το Netflix τρεις τελευταίους μήνες, ο κολοσσός του streaming έχασε 970.000 συνδρομητές παγκοσμίως. Πρόκειται γιατην μεγαλύτερη απώλεια συνδρομητώνπου σημειώθηκε ποτέ στο Netflix.
Με την ελπίδα να βελτιώσει την αυξανόμενη μείωση των συνδρομητών, το Netflix ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει ένα επίπεδο συνδρομής χαμηλότερης τιμής με υποστήριξη διαφημίσεων. Με την κίνηση αυτή θα επιχειρήσει να μειώσει τις απώλειες και να βάλει τις διαφημίσεις στην κουλτούρα της πλατφόρμας.