Ένας τουλάχιστον κλάδος της αγοράς των ΜΜΕ κατάφερε να ικανοποιηθεί το αίτημά του από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Πρόκειται για τις διαφημιστικές εταιρείες, που λίγο πριν εκπνεύσει το 2015, με την τελευταία πράξη νομοθετικού περιεχομένου της 30ής Δεκεμβρίου, είδαν δημοσιευμένη την τροπολογία που ζητούσαν: Την παράταση του ισχύοντος καθεστώτος τιμολόγησης των διαφημίσεων. Με τη διάταξη ορίζεται πως το μέτρο της απευθείας τιμολόγησης θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται από τις 2 Ιουλίου 2016 και όχι από την 1η Ιανουαρίου. Πρόκειται για τη δεύτερη παράταση που δίνεται για την απευθείας τιμολόγηση των διαφημίσεων στα ΜΜΕ, μια ρύθμιση του νόμου Ν. 4279/2014 για την οποία είχε ξεσηκωθεί σύσσωμη η διαφημιστική αγορά, ενώ υπέρ της είχαν ταχθεί ορισμένες συνδικαλιστικές ενώσεις και οι ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών σταθμών. Ο σχετικός νόμος είχε περάσει τον Αύγουστο του 2014 και είχε στόχο να ενισχύσει τους μεγάλους ομίλους ΜΜΕ. Το ζήτημα είναι αν θα υπάρξει συμφωνία μεταξύ διαφημιστών – καναλιών – διαφημιζομένων και κυβέρνησης για τον τρόπο είσπραξης των διαφημίσεων. Πάντως, στη διαφημιστική αγορά η απευθείας τιμολόγηση εφαρμόζεται από πολλά Μέσα, κυρίως περιοδικά και εφημερίδες.