Για την νέα τάση που επικρατεί στην ελληνική κοινωνία όσον αφορά τα «παραδοσιακά» ΜΜΕ γράφουν οι New York Times, οι οποίοι υποστηρίζουν πως όλο και περισσότεροι Ελληνες τα αμφισβητούν και στρέφονται σε εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης.
Σε δημοσίευμα τους, οι NYT κάνουν αφιέρωμα στην καφετέρια Radio Bubble στα Εξάρχεια η οποία είναι και ραδιοφωνικός σταθμός, τονίζοντας πως πλέον υπάρχουν «αρκετά νέα μέσα ενημέρωσης κυρίως της Αριστερής ιδεολογίας τα οποία έχουν εμφανιστεί στην Ελλάδα . Αν και το κοινό τους είναι ακόμη μικρό, παίζουν έναν πολύ σημαντικό ρόλο στη διεξαγωγή διαλόγου, κυρίως επειδή τολμούν να αμφισβητήσουν την εξουσία».
Πως αντιμετωπίζουν οι Ελληνες τα συστημικά ΜΜΕ
Στη συνέχεια, η εφημερίδα τονίζει πως «ακόμη και πριν την οικονομική κρίση, δημοσκοπήσεις έδειχναν πως οι Ελληνες δεν είχαν εμπιστοσύνη στα μεγάλα μέσα επικοινωνίας, σχεδόν τόσο όσο και στους πολιτικούς, θεωρώντας πως και οι δύο εμπλέκονται σε ένα είδος ”συντροφικού” καπιταλισμού ο οποίος βοήθησε στο να οδηγηθεί η χώρα στη χρεοκοπία».
«Τώρα, μετά από 4 χρόνια μέσα στην κρίση, οι Ελληνες είναι ακόμη πιο σκεπτικοί όσον αφορά τα μεγάλα ΜΜΕ και ακόμη πιο ”πεινασμένοι” για πληροφόρηση από άλλες πηγές, ειδικά εάν διαφοροποιούνται από την γραμμή της κυβέρνησης πως η Ελλάδα δεν έχει άλλη εναλλακτική λύση από τις πολιτικές λιτότητες που απαιτούν οι ξένοι δανειστές της», γράφουν οι New York Times.
Αναλυτικά στο http://www.iefimerida.gr/