Η εταιρεία ανέλαβε με απευθείας ανάθεση την αρχική καμπάνια των 11 εκατ. ευρώ. Αρχικά τα τιμολόγια κόβονταν από την εταιρεία, στη συνέχεια όμως τον ρόλο αυτό ανέλαβε το υπουργείο Οικονομικών, αναλαμβάνοντας έτσι εμμέσως τη συνευθύνη για τη διάθεση των ποσών. Η εταιρεία έλαβε αμοιβή 332.245 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Με συνέντευξή του ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε υποδείξει πως η εταιρεία έχει την αποκλειστική ευθύνη για τα ποσά που δόθηκαν. Το 2019, προ πανδημίας, η Initiative Media παρουσίασε κύκλο εργασιών ύψους 50.896.296 ευρώ και ζημίες 35.767 ευρώ. Το 2018 είχε κύκλο εργασιών 39.766.589 ευρώ, με κέρδη προ φόρων 194.282,75 ευρώ, έναντι 37.562.090 ευρώ και ζημιών 265.692 ευρώ το 2017.