Στον πρόσφατο πόλεμο των non-papers για την τηλεοπτική αδειοδότηση ανάμεσα στο αρμόδιο υπουργείο Επικρατείας και στην ΕΙΤΗΣΕΕ περίοπτη θέση είχε η στάση του ΣΕΒ, που σε μια σπάνια παρέμβασή του στην αγορά των media παρουσίασε αναλυτικά στοιχεία για τους τηλεοπτικούς σταθμούς σε όλη την Ευρώπη. Με στοιχεία που άντλησε από τις ιστοσελίδες της ACT, της Ένωσης Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Καναλιών Ευρώπης, και της… CIA των Ηνωμένων Πολιτειών, ο ΣΕΒ προβάλλει όλα τα επιχειρήματα των ιδιωτικών καναλιών τόσο για τον αριθμό των αδειών όσο και για την παρέμβαση του κράτους στην αγορά των media. Ξεχνάει, όμως, τα στοιχεία της ελληνικής αγοράς. Δεν δημοσιεύει ούτε τον ετήσιο τζίρο των ελληνικών καναλιών, σε αντίθεση με των ευρωπαϊκών, ούτε το ύψος του δανεισμού τους, ούτε φυσικά τις ζημίες και τα ίδια κεφάλαια της αγοράς των ΜΜΕ. Παραθέτει στοιχεία ερευνών από την παγκόσμια αγορά για επενδύσεις και τζίρους, όταν για την ελληνική αγορά έχει απαγορευθεί από τα τηλεοπτικά κανάλια-μέλη του ΣΕΒ ακόμη και η δημοσίευση των στοιχείων της διαφημιστικής δαπάνης!
Σε αντίθεση με άλλους κλάδους της ελληνικής οικονομίας, όπως τη γεωργία ή την αγορά των ακινήτων, ο ΣΕΒ για την αγορά των media παρέχει «συμβουλές» για το πώς θα έπρεπε να λειτουργεί το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης! Προτείνει να λειτουργήσει στα πρότυπα του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας, που ελέγχεται από τους φορείς της διαφημιστικής αγοράς.
Παρέμβαση του ΣΕΒ, στο πλευρό της ΕΙΤΗΣΕΕ, δεν γίνεται πρώτη φορά. Είχε γίνει και στο παρελθόν, όταν τα ιδιωτικά κανάλια αντιμετώπιζαν πάλι πρόβλημα με την πολιτική εξουσία, επί κυβέρνησης Κώστα Καραμανλή, και γίνονταν διαπραγματεύσεις για τη μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση μετά τον νόμο Ρουσόπουλου για τα ΜΜΕ. Ο ΣΕΒ, στηρίζοντας και τότε τους καναλάρχες, είχε διοργανώσει το 2008 συνέδριο, το Ανοιχτό Φόρουμ με θέμα «ΜΜΕ: Δεοντολογία, Κέρδος και Εξουσία».